//

Ervaring met Pebble horloge?

Ervaring met Pebble horloge? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Wie heeft er hier een horloge van Pebble en wat zijn je ervaringen? Positief en negatief. Alvast bedankt....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-06-13, 20:12
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard Ervaring met Pebble horloge?

Hallo iedereen.

Wie heeft er hier een horloge van Pebble en wat zijn je ervaringen?

Positief en negatief.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-13, 20:50
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Een uitgebreide review vind je hier...

Review: Pebble smartwatch, zes weken later - iPhoneclub.nl
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 05-06-13, 21:06
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Een uitgebreide review vind je hier...

Review: Pebble smartwatch, zes weken later - iPhoneclub.nl
Die heb ik al lang gelezen. Ik zoek nog andere personen die gebruikservaring hebben.

Toch bedankt
  #4  
Oud 05-06-13, 22:27
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Als je vanplan bent om er een te kopen wacht dan nog 5 dagen. Apple gaat mogelijk op 10 juni iets aankondigen en daar kan o.a de iwatch tussen zitten
  #5  
Oud 05-06-13, 22:40
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Als je vanplan bent om er een te kopen wacht dan nog 5 dagen. Apple gaat mogelijk op 10 juni iets aankondigen en daar kan o.a de iwatch tussen zitten
Daar heb je ook gelijk in. De prijs zal,wel hoger liggen als de Pebble wss.

Apple hanteerd graag prijzen van de hogere klasse.

Maar ik zal inderdaad nog even wachten.

En ik hoop dat er toch iemand op dit forum is die er ook echt een heeft.
  #6  
Oud 11-06-13, 07:47
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Als je vanplan bent om er een te kopen wacht dan nog 5 dagen. Apple gaat mogelijk op 10 juni iets aankondigen en daar kan o.a de iwatch tussen zitten
Geen iWatch dus
  #7  
Oud 11-06-13, 08:10
cyrus cyrus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

hey

ikzelf heb me een zwarte kunnen aanschaffen via de belgische kapaza, er loopt ook een pre-order op, maar tegen dat ze aan mijn order beginnen... zucht ;-)

nu heb ik hem al twee weken bijna, ik kan niet meer zonder... ik heb wel een gejailbreakte iphone en heb daar BTNotificationEnabler gevonden, die helpt me alle notificaties te krijgen die je wilt... Zonder die tweak gaat enkel het caller-id, sms, muziek bedienen, ... heb zelf live score addict app staan, en die ondersteunt de pebble nog niet, door die tweak krijg ik wel de push-meldingen van die app...

op Home | My Pebble Faces vind je dan 949 verschillende watchfaces... en je hebt ook een watchface generator ergens op het net om zelf je watchface te maken...

natuurlijk bestaan er horloges die al in kleur zijn, maar het prijskaartje bedraagt daar dan meer dan 300 euro, wat waarschijnlijk ook de apple prijs gaat zijn voor hun Iwatch...

Ik heb wel een andere horlogeband aangeschaft... want de rubberen die er standaard aanhangt is plakkerig en redelijk zwaar.. heb een nylon band nu en voelt veel lichter aan... is ook enorm krasbestendig vind ik, nog altijd geen kras te bespeuren. horloge gaat een dikke week mee, snachts zet ik hem uit om niet gestoord te kunnen worden... heb al twee updates gekregen via de pebble app... enorm handig en gebruiksvriendelijk...

de mogelijkheden zijn nog niet allemaal benut van de horloge denk ik...
Ik denk dat er binnenkort meer settings gaan vrijkomen en meer programma's erop...

ikzelf ben er heel tevreden van... natuurlijk als er een apple iwatch komt, denk ik dat de pebble niet meer in de markt gaat komen te liggen...
  #8  
Oud 11-06-13, 08:17
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrus Bekijk bericht
hey

ikzelf heb me een zwarte kunnen aanschaffen via de belgische kapaza, er loopt ook een pre-order op, maar tegen dat ze aan mijn order beginnen... zucht ;-)

nu heb ik hem al twee weken bijna, ik kan niet meer zonder... ik heb wel een gejailbreakte iphone en heb daar BTNotificationEnabler gevonden, die helpt me alle notificaties te krijgen die je wilt... Zonder die tweak gaat enkel het caller-id, sms, muziek bedienen, ... heb zelf live score addict app staan, en die ondersteunt de pebble nog niet, door die tweak krijg ik wel de push-meldingen van die app...

op Home | My Pebble Faces vind je dan 949 verschillende watchfaces... en je hebt ook een watchface generator ergens op het net om zelf je watchface te maken...

natuurlijk bestaan er horloges die al in kleur zijn, maar het prijskaartje bedraagt daar dan meer dan 300 euro, wat waarschijnlijk ook de apple prijs gaat zijn voor hun Iwatch...

Ik heb wel een andere horlogeband aangeschaft... want de rubberen die er standaard aanhangt is plakkerig en redelijk zwaar.. heb een nylon band nu en voelt veel lichter aan... is ook enorm krasbestendig vind ik, nog altijd geen kras te bespeuren. horloge gaat een dikke week mee, snachts zet ik hem uit om niet gestoord te kunnen worden... heb al twee updates gekregen via de pebble app... enorm handig en gebruiksvriendelijk...

de mogelijkheden zijn nog niet allemaal benut van de horloge denk ik...
Ik denk dat er binnenkort meer settings gaan vrijkomen en meer programma's erop...

ikzelf ben er heel tevreden van... natuurlijk als er een apple iwatch komt, denk ik dat de pebble niet meer in de markt gaat komen te liggen...
Wel, heel hard bedankt voor je 'review'.

Ik zal ook eens op Kapaza kijken of ik iets kan vinden.

Want pre-orderen lijkt me wel heel lang te duren.
  #9  
Oud 14-06-13, 08:34
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Wel, heel hard bedankt voor je 'review'.

Ik zal ook eens op Kapaza kijken of ik iets kan vinden.

Want pre-orderen lijkt me wel heel lang te duren.
Heb toch maar een pre-order geplaatst. Nu is het zeer geduldig afwachten.
  #10  
Oud 14-06-13, 08:38
cyrus cyrus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Heb toch maar een pre-order geplaatst. Nu is het zeer geduldig afwachten.

succes

dit zijn mijn gegevens
Order Number: #125609   Date: 05/20/2013

dus ze gaan normaal de rij af.... denk dat ze nu deze week gestart zijn met de eerste pre-orders vanaf mei 2012 (net na de kickstart)

deze week heb ik wel volgende mail gehad:
Citaat:
Great news! Pebble pre-orders have started shipping!
The first batch of Pebble pre-orders began shipping to our earliest pre-order customers last week and we'll continue shipping as quickly as we can.

What does that mean for your pre-order?
As inventory becomes available, we'll email the next pre-orders in line to confirm order details including order quantity, color selection and shipping address. Since we did not collect payment at the time your pre-order was placed, you'll also be able to submit payment for your order.

Once your order is confirmed, you will be able to track the fulfillment process.

If you decide you no longer want your Pebble, no action is required. Simply disregard this email.

We expect that it will take several months through the summer to deliver Pebbles to all pre-order customers. If you don't get your order confirmation email from us right away, don't worry! You will hear from us when your Pebble is ready to ship.
  #11  
Oud 14-06-13, 08:43
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrus Bekijk bericht
succes

dit zijn mijn gegevens
Order Number: #125609   Date: 05/20/2013

dus ze gaan normaal de rij af.... denk dat ze nu deze week gestart zijn met de eerste pre-orders vanaf mei 2012 (net na de kickstart)

deze week heb ik wel volgende mail gehad:
Mijn ordernummer begint met 13..... Dus er zijn er nog veel tussen.
  #12  
Oud 14-06-13, 08:45
cyrus cyrus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Mijn ordernummer begint met 13..... Dus er zijn er nog veel tussen.
oei inderdaad... volgens de fora zouden ze per week 15000 stuks willen verzenden dus... als dit waar is zou het wel eens een week of 9 kunnen duren... meer info vind je op hun site, en via hun nieuwsbrief of hun twitteraccount volgen...
  #13  
Oud 14-06-13, 09:13
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrus Bekijk bericht
oei inderdaad... volgens de fora zouden ze per week 15000 stuks willen verzenden dus... als dit waar is zou het wel eens een week of 9 kunnen duren... meer info vind je op hun site, en via hun nieuwsbrief of hun twitteraccount volgen...
Ik vind dat er vrij weinig info op hun site staat.

Op hun nieuwsbrief ben ik ook ingeschakeld. Dus hopelijk wordt ik zo op de hoogte gehouden.
  #14  
Oud 15-06-13, 19:41
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Jammer heen iwatch van apple...
Nja de pebble zal wel even een hipe worden maar dan zal het ook weer stoppen. Dan ist aan apple
  #15  
Oud 16-06-13, 13:42
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Jammer heen iwatch van apple...
Nja de pebble zal wel even een hipe worden maar dan zal het ook weer stoppen. Dan ist aan apple
Zo'n hype lijkt me dat toch niet te worden hoor.

Het heeft er wel voor gezorgd dat iedereen daar nu mee bezig is.
  #16  
Oud 19-06-13, 16:22
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Hier nog een Engelstalige review.

My Lengthy Pebble Hands-On Review | Squamous Entity
  #17  
Oud 05-07-13, 12:58
Rukyr Rukyr is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nu weekje mijn Pebble en aanvankelijk zeker niet onder de indruk. Wel over hardware, ok geen highgrade materialen maar voldoet wel. Software is wat krakkemikkig en zeker in begin was de pairing wat trial&error en moest ik app paar keer herstarten. Na paar dagen ermee gerommeld te hebben vallen mij paar zaken op, sommige had ik al ergens gelezen maar een belangrijke nog niet precies in die vorm, kom ik zo op.

Het niet meezenden van naam bij caller ID is jammer, dat maakt beslissing of je foon wel of niet opneemt toch weer een actie, opftewel een greep naar je iPhone. Komt hopelijk in update wel. Daarnaast is het ontbreken van fatsoenlijke notificaties voor leuke apps zoals Whatsapp een gemis...echter......ik heb die nu wel aan de praat, zonder jailbreak.

Naar aanleiding van review op iCulture heb ik notificaties van Whatsapp en Facebook op iPhone op Geen gezet, ook melden op Toegangsscherm heb ik uit gezet. Daarna Instellingen afgesloten, weer opgestart en de Notificaties van Whatsapp en Facebook op Stroken gezet en ook melden op Toegangsscherm weer aangezet. E voila....nu komen de notificaties van deze apps wel binnen op mijn Pebble.

Ik heb wel begrepen dat de Pebble nogal eens verbinding met iPhone verliest. Dan moet je alle notificaties opnieuw instellen. Ik kan dat niet bevestigen want heb ik nog niet gehad.
  #18  
Oud 05-07-13, 13:30
cyrus cyrus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Hey

Mooie review. De caller id meezenden gebeurt enkel als de pebble-app op de achtergrond blijft draaien.

Het versturen van notificaties voor andere apps wordt opgelost in ios 7 omdat het bluetooth pakket in de firmware nu wel toelaat om heen en weer data te verzenden voor non apple apps.

De verbinding valt bij mij nooit weg enkel als je gsm 20 meter verder ligt... Maar hij reconnect terug mooi. Kwestie van verbinden de eerste keer nadat je de pebble terug opstart lukt het best als je de pebble app op de achtergrond sluit en naar instellingen- bluetooth gaat en terug verbind met de pebble...na een 10-tal seconden komt er dan een vraag of je de pebble toegang wilt geven...

Dus al bij al wat omslachtige dingen maar ik kan er mee leven. In ios 7 gaat de notificatie probleempjes voor non-apple apps opgelost zijn alvast, dat stemt me terug blij want nu is het bij mij opgelost met een jailbreakproggie die notificaties toelaat
  #19  
Oud 05-07-13, 13:41
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Leuke reviews allemaal. Bedankt daarvoor.

Hoop snel iets te horen van Pebble.
  #20  
Oud 01-08-13, 23:52
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrus Bekijk bericht
oei inderdaad... volgens de fora zouden ze per week 15000 stuks willen verzenden dus... als dit waar is zou het wel eens een week of 9 kunnen duren... meer info vind je op hun site, en via hun nieuwsbrief of hun twitteraccount volgen...
En ondertussen al wat vernomen? Ik nog niets.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.