//

iphone5 lightning naar mini USB?

iphone5 lightning naar mini USB? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey,ik heb op de moto een connectie MINI usb (geen micro usb) aansluiting gemaakt,toen was dat voor mijn gps,nu wil ik mijn iphone5 in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-13, 10:55
Kultipultie Kultipultie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dentergem
Berichten: 10
Standaard iphone5 lightning naar mini USB?

Hey,ik heb op de moto een connectie MINI usb (geen micro usb) aansluiting gemaakt,toen was dat voor mijn gps,nu wil ik mijn iphone5 in de plaats gebruiken,een aantal apps zijn zeer handig op de moto,bellen,coyote,wikango,motosmarty... maar de batterijen trekken op niks en ik moet de helderheid volledig opzetten.
Ik heb al eens een connectie mini usb->micro en dan micro->lightning geprobeerd maar ingenieus ze zijn bij Apple gaat dat dus niet,één enkele connector lightning->mini usb is nergens te vinden (en dan moet het nog werken)
Ik zou ookde kabel die ik op de moto heb kunnen vervangen door eentje van Apple zelf maar ken de bedrading niet om deze te verbinden...heeft iemand dé oplossing?
Bedankt alvast voor enige voorstellen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-13, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kultipultie Bekijk bericht
...maar ken de bedrading niet om deze te verbinden...heeft iemand dé oplossing?
Hey, succes gewenst.

Lightning Connector - The iPhone Wiki
  #3  
Oud 13-06-13, 11:10
Kultipultie Kultipultie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dentergem
Berichten: 10
Standaard tip van Timosa

Hey timosa,bedankt,ik zal er es een studie moeten van maken want het lijkt me nogal technisch (ook een technische vraag gesteld hé) hopelijk geraak ik er uit!
grtz

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2013 om 11:25 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kultipultie Bekijk bericht
Hey timosa,bedankt,ik zal er es een studie moeten van maken want het lijkt me nogal technisch (ook een technische vraag gesteld hé) hopelijk geraak ik er uit!
grtz
Ik heb bij een oud kabeltje van een i-pod4 de ontmanteling stukje verwijderd en enkel de zwarte en rode niet door geknipt,ik test nu op deze nog op te laden is en heb nog verbinding,dus ik vermoed dat ik enkel de rode en zwarte zal nodig hebben om aan de moto te bevestigen...
  #4  
Oud 13-06-13, 13:15
Kultipultie Kultipultie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dentergem
Berichten: 10
Standaard

het volgende heb ik nu geprobeerd,ik heb de mini usb er af gehaald en een female usb in de plaats,uitslag...gps met usb kan ik aansluiten en laad op,i-phone met normale kabel naar female usb.......noppes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lightning naar USB adapter en film. KvdS iPad algemeen 0 15-03-13 17:52
USB kabel geen verbidning met iPhone5 Poerk1980 iPhone algemeen 6 10-02-13 21:37
iPad mini reageert niet op de lightning-connector. sjoerdblabla iPad algemeen 5 04-11-12 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.