//

aan/uit knop kapot iphone 4

aan/uit knop kapot iphone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week geleden moet ik hard op de aan/uit knop drukken, maar hij werkt wel. Ik ben bang dat hij na een tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-13, 20:07
Midia123 Midia123 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 58
Standaard aan/uit knop kapot iphone 4

Hallo,

Sinds een week geleden moet ik hard op de aan/uit knop drukken, maar hij werkt wel. Ik ben bang dat hij na een tijd volledig ingedrukt gaat zijn en dat hij niet meer zal werken.
Het is een iphone 4 16GB, ik heb het 1 jaar geleden overgekocht van een vriend, maar de garantie is al wel verlopen. Ik zie op deze website dat het €60 kost voor enkel de aan/uit knop te repareren, maar dat vind ik een zonde van mijn geld aangezien het een iphone 4 is.
Nu wou ik vragen of ik op de één of andere manier het zelf kan doen, maar ik ken niet zo veel van iphones. Het kan ook gewoon zijn dat er iets is losgesprongen van binnen en dat op zijn plaats moet gezet worden.

Als jullie een goed winkeltje kennen die het goedkoper kunnen doen, laat me dan zeker iets weten.
Ps: ik woon in Antwerpen in België
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-13, 10:34
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Denk niet dat je snel een goedkopere zaak gaat vinden, originele onderdelen zijn nu eenmaal niet erg goedkoop en arbeidsloon moet je ook betalen. Goedkoper is om het zelf te doen maar dan moet je wel een beetje handig zijn (zelf sleutelen aan een iPhone is niet iets dat je te licht moet inschatten ).

Weet niet hoe oud de iPhone nu is? Ook een iPhone 4 kan rustig een jaar of 3-5 mee gaan. Het is aan jou de overweging of je met die €60,- een paar jaar langer van je iPhone kan gaan genieten of dat het een uitgelezen excuus is om een iPhone 5 te kopen
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 26-06-13, 18:57
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Richtprijs 35 euro voor repareren aan uit button in nederland
  #4  
Oud 26-06-13, 19:09
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Zelf doen is echt geen makkelijk klusje, je moet dan een complete kabel vervangen met nog meer dingen eraan dan alleen de power button....
  #5  
Oud 26-06-13, 23:19
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Dictafoon microfoon. Noise reduction
Proximus sensor
  #6  
Oud 26-06-13, 23:41
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Dictafoon microfoon. Noise reduction
Proximus sensor
Precies Hels karweitje als je dat nog nooit hebt gedaan. Zeker die 35 euro waard om het een ander te laten doen...
  #7  
Oud 27-06-13, 11:15
mark3 mark3 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 10
Standaard

Ik zou het ook door iemand laten doen als het dan mis gaat heb je nog garantie. Bij eigen fouten helemaal niet. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe je telefoon er uit ziet maar mij lijkt €60,- een redelijke prijs als hij daarna weer werkt. Ik heb trouwens gelezen dat je moet oppassen met de aan en uitknop als hij niet meer werkt. Want als je er te hard op zou gaan drukken kun je het dadelijk ook niet meer repareren meet alleen een nieuwe knop.
  #8  
Oud 23-07-13, 23:56
xxmaartjuhxx xxmaartjuhxx is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen ik heb nu nog 1 week garantie. De aan/uit knop doet het nog wel, maar het lijkt alsof hij ingedrukt is, en werkt niet altijd even goed. Moet ik hiermee naar de Apple Store gaan? Zo ja, maken ze hem dan of krijg ik een nieuwe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[VRAAG] Iphone 5 uit / aan knop leon3 iPhone algemeen 12 17-01-13 16:09
iPhone 5, volume en aan/uit knop defect?? Appel5 iPhone algemeen 1 09-11-12 09:50
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop Sjanti iPhone algemeen 5 30-01-12 00:17
iphone volume aan/uit kapot calvinbenik iPhone algemeen 2 13-06-10 00:03
iPhone: Aan/uit-knop kapot. Jailbreak zonder DFU mogelijk? YoSu Jailbreak 11 17-11-08 02:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.