//

iDeal betalingen Apple Store

iDeal betalingen Apple Store discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds vrijdag de gelukkige eigenaar van een wit/silver iPhone 5S 16GB en mijn vrouw een roze iPhone 5C, wij hebben geen klagen over dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-13, 14:14
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard iDeal betalingen Apple Store

Ben sinds vrijdag de gelukkige eigenaar van een wit/silver iPhone 5S 16GB en mijn vrouw een roze iPhone 5C, wij hebben geen klagen over dit toestel. En om hem zo lang mogelijk mooi te houden heb ik afgelopen zondag twee hoesjes bij de Apple Store (online) besteld, betreft deze: iPhone 5s Case - bruin - Apple Store (Nederland) en iPhone 5c Case - zwart - Apple Store (Nederland)

Gelijk betaald via iDeal en gewacht op de bevestiging, het was zondag dus dat ik nog geen bevestiging kreeg vond ik wel logisch. Maandag afgewacht tot in de middag, de bestelstatus stond nog steeds op wachten op betaling terwijl het geld van mijn rekening is afgehaald.

Ik dus gebeld met Apple en de situatie uitgelegd, de aardige man die mij te woord stond ging het een en ander uitzoeken. Ik heb hierop mogen wachten.
Uiteindelijk kreeg ik een antwoord dat men ermee bezig was, kreeg een mailtje van hem zodat ik direct met hem in contact kon komen. Het was dus wachten.

Nu is het woensdag en heeft Apple mijn bestelling inmiddels geannuleerd, de reden..... geen betaling ontvangen.

Inmiddels ben ik erachter gekomen dat er problemen weren met de communicatie Apple <-> iDeal. Het zal een paar dagen duren voordat ik volgens mijn bank en Apple het geld terug heb.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben ondervonden en zo ja hoe snel ging het bij hun voordat het geld terug was.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-13, 16:24
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Mijn 5s heb ik mogen ontvangen via een provider dus dat weet ik niet. Maar ik heb gister mijn bruine hoes voor de iPhone 5s besteld, diezelfde als jou dus. Het duurde bij mij een halfuurtje voordat Apple daadwerkelijk kon zien dat ze de betaling hadden. Hierna ging het snel (had een express levering gedaan) dus ipv 5 euro betaalde ik 10,- Dit resulteerde wel dat ik hem vandaag heb mogen ontvangen. Ook voor op mijn white/silver. En wat een prachtig, werkelijk prachtig hoesje is het, zeker om de witte 5s heen. De geluidknopjes en de power button die bedekt zijn, werken eigelijk nog lekkerder met hoesje dan zonder! Goede aankoop. Ik weet dat dit meer een review is over het hoesje maar dat terzijde.

Er waren inderdaad veel problemen met IDEAL en Apple. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Apple het niet helemaal correct in hun site geïmplementeerd had. Hopelijk lossen ze dit snel op. Hoelang het geld teruggeven duurt lees ik verscheidene berichten over. De een spreek over een uur, de andere over paar dagen.
  #3  
Oud 02-11-13, 14:24
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Inmiddels na 2 dagen het geld weer terug gekregen, en gelijk weer besteld. Het gaat nu wel weer goed, heb de mail ontvangen en het is inmiddels verstuurd.

Duur wel tot aanstaande dinsdag voordat ik het pakketje ontvangen mag.
Reageren

Labels
applestore, ideal, iphone, iphone5c, iphone5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via iDeal betalen bij de online Apple Store Martbov iPhone algemeen 0 25-10-13 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.