//

USB stroomadaptor van iPhone 4 voor iPhone 5S?

USB stroomadaptor van iPhone 4 voor iPhone 5S? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik neem binnenkort een iPhone mee uit Amerika, maar zoals geweten gebruiken ze daar een andere stroomadaptor. Nu stelde ik me de vraag of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-13, 23:27
Azertyke Azertyke is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard USB stroomadaptor van iPhone 4 voor iPhone 5S?

Hallo!

Ik neem binnenkort een iPhone mee uit Amerika, maar zoals geweten gebruiken ze daar een andere stroomadaptor. Nu stelde ik me de vraag of ik in plaats van een nieuwe stroomadaptor te moeten kopen hier in België ik ook niet gewoon de USB stroomadaptor van mijn huidige iPhone, de 4, kan gebruiken? In combinatie met de lightning kabel natuurlijk. Ik heb ook ooit nog zo'n goedkope 'Chinese' USB adaptor gekocht, zou ik die eventueel ook kunnen gebruiken?
Ik ben er zeker van dat dit zal werken, maar ben een beetje terughoudend in die zin dat ik de 5S liefst zou 'soigneren', zoals dat hier in België heet.
Kort gezegd vroeg ik mij dus af of het kwaad zou kunnen een oude en/of 'Chinese' stroomadaptor te gebruiken in combinatie met de vernieuwde lightning kabel?


Enorm bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-13, 09:24
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De originele Apple iPhone 4 lader lader kun je ook zonder problemen voor een iPhone 5S gebruiken. Met een goedkope 'chinese' adapter moet je oppassen. Vaak zijn ze zo goedkoop omdat ze niet gekeurd zijn. Mijn advies met betrekking tot voedingsadapters is dan ook; gebruik alleen originele laders.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: <Rookie> iTunes downloaden (als onderdeel van het usb logo op iphone probleem) riannez iTunes 0 01-07-12 22:48
iPhone 1e gen.: Iphone 2G 8GB: Gereset -> teken van Itunes met USB Kabel -> Slide for emergency Jorenn Unlock 6 05-10-10 19:26
Via USB een netwerkschijf van je Iphone maken! crunch81 iPhone algemeen 1 19-12-07 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.