//

Moet je de EarPods knopjes opnieuw indrukken voor elke stap zachter/harder?

Moet je de EarPods knopjes opnieuw indrukken voor elke stap zachter/harder? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat de afstandsbediening van mijn iPhone 5 hoofdtelefoon (de "nieuwe" EarPods) is overleden heb ik vandaag een nieuw exemplaar gekocht. Hiermee kan ik het geluid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-14, 22:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard Moet je de EarPods knopjes opnieuw indrukken voor elke stap zachter/harder?

Omdat de afstandsbediening van mijn iPhone 5 hoofdtelefoon (de "nieuwe" EarPods) is overleden heb ik vandaag een nieuw exemplaar gekocht. Hiermee kan ik het geluid wel weer zachter/harder zetten en muziek (of podcasts) starten/pauzeren. Gelukkig was het dus de hoofdtelefoon en niet de iPhone zelf.

Nu valt me wel op dat het volume blijft af-/toenemen zolang ik de knoppen op de iPhone zelf (langer) ingedrukt hou, maar ik op de afstandbediening voor ieder stapje minder/meer de knop eerst los moet laten en dan opnieuw in moet drukken.

Is dit verschil in gedrag normaal of heb ik een niet volledig werkende hoofdtelefoon gekocht?

("grappig" dat ik na 1 dag zonder al niet meer weet hoe het nou werkte)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-14, 11:25
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Even getest met mijn hoofdtelefoon (origineel bij iPhone geleverd) en bij mij werkt ie hetzelfde.
Dus bij ingedrukt houden van de volumeknopjes op de hoofdtelefoon blijft het volume niet toe/afnemen maar moet ik per stap een keer drukken.
Bij volumeknoppen op telefoon blijft het volume wel toe/afnemen bij ingedrukt houden.

Normale functionaliteit dus, lijkt me...
  #3  
Oud 02-04-14, 20:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bedankt voor je antwoord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid harder en dan weer zachter iphone 5 Xtreme1 iPhone algemeen 2 09-07-13 17:34
Volume vanzelf harder en zachter Gommers iPhone accessoires en onderdelen 0 08-07-12 20:50
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.