//

Gezocht: de beste screenprotector!

Gezocht: de beste screenprotector! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal! Ik gebruik al tijden een screenprotector op het scherm van mijn iPhone. Echter zijn deze screenprotectors bar en bar slecht vaak. De gebruikersduur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-14, 22:31
theoboshuis theoboshuis is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard Gezocht: de beste screenprotector!

Hallo Allemaal!

Ik gebruik al tijden een screenprotector op het scherm van mijn iPhone. Echter zijn deze screenprotectors bar en bar slecht vaak. De gebruikersduur is vaak niet meer dan een maand.

Wie weet een goede screenprotector, ik zou best meer willen betalen voor een hele goede.

Tips zijn welkomm!

Dank alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-14, 16:12
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

Als je meer betaalt, wil dit niet meteen zeggen dat het een goede is. Zo heb ik eens voor mijn 3GS een screenprotector van €15 gekocht, en na 2 weken begon hij al los te komen...
Later kocht ik een screenprotector in de media markt van 8€ voor mijn iPhone 4, en dat was een zeer goede
  #3  
Oud 07-07-14, 14:41
stefan2014 stefan2014 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb eeb screen protector gekocht en een Iphone 5 hoesje bij mobielkoopjes, ik heb hem al een paar maanden en hij is nog in goede staat.

Succes!

Laatst gewijzigd door Nikooos; 08-07-14 om 15:52.
  #4  
Oud 08-07-14, 00:41
miwousje miwousje is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard

In mijn ogen is de screenprotector van mobiparts (Mobiparts Screen protector Apple iPhone 5(s) Clear (2 stuks) | Dollo.nl) erg goed. Met de iPhone 5, 1 verpakking gekocht (zitten 2 in) en ging makkelijk een jaar mee en nu ook 1tje op de iPhone 5s. Kost maar een tientje, zoals tiger zegt, duur is niet altijd goed ;-)
  #5  
Oud 08-07-14, 07:06
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard Screen protector

Er is maar een die goed is,
Temperd glass, zijn div. te koop op internet , bv. ipodhoes.nl.
Success
  #6  
Oud 08-07-14, 09:48
erictraanman erictraanman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Shenzhen
Berichten: 32
Standaard

zoals pcsw aangeeft,

de glass screen protectors zijn veruit het beste! het scherm ziet er nog steeds fantastisch uit na het aanbrengen, ook krijg je geen rare waas of vermindering van kleur.
en qua bedienen voelt het nogsteeds alsof je het normale scherm gebruikt.

hier in china koop ik ze voor 3 euro haha
  #7  
Oud 08-07-14, 14:37
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Zelf gebruikte ik deze; Spigen iPhone 5S and iPhone 5 Screen Protector GLAS.tR SLIM Premium Tempered Glass | Spigen

Deze had ik 3 maanden in gebruik, maar brak toen ik tegen iemand aanbotste op de fiets. Het scherm zelf was volledig intact. Ook krijg je bij een glas protectie bijna geen waas over je scherm heen en zijn vingerafdrukken echt verleden tijd.

De keuze ligt aan jou. Probeer eerst de goedkope en als het je bevalt en die kapot gaat kan je misschien voor de duurdere variant gaan!
  #8  
Oud 09-07-14, 01:06
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erictraanman Bekijk bericht
zoals pcsw aangeeft,

de glass screen protectors zijn veruit het beste! het scherm ziet er nog steeds fantastisch uit na het aanbrengen, ook krijg je geen rare waas of vermindering van kleur.
en qua bedienen voelt het nogsteeds alsof je het normale scherm gebruikt.

hier in china koop ik ze voor 3 euro haha
Op internet zie je filmpjes dat ze er - in het midden! - met een hamer op slaan. Nou vergeet het maar. Ik heb er ook een gekocht en bij het aanbrengen kwam er hier en daar gelijk al een luchtbel te voorschijn die ik er met geen mogelijkheid meer uit gekregen heb. Toen de iPhone op de grond viel zat er al gelijk een barst in. Dit lees je ook op internet. Het werkt wel perfect, dat weer wel. Ik heb er rond de 30/35 euro voor betaald. In Amerika schijn je na beschadiging het volgende glas met korting te krijgen.
  #9  
Oud 09-07-14, 13:31
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Op internet zie je filmpjes dat ze er - in het midden! - met een hamer op slaan. Nou vergeet het maar. Ik heb er ook een gekocht en bij het aanbrengen kwam er hier en daar gelijk al een luchtbel te voorschijn die ik er met geen mogelijkheid meer uit gekregen heb. Toen de iPhone op de grond viel zat er al gelijk een barst in. Dit lees je ook op internet. Het werkt wel perfect, dat weer wel. Ik heb er rond de 30/35 euro voor betaald. In Amerika schijn je na beschadiging het volgende glas met korting te krijgen.
Ik weet niet hoe jij een luchtbel in je glass protector gekregen hebt maar dan heb je hem heel fout opgebracht?

Kijk eens naar een instructie filmpje, als je dat volgt dan kan het niet mis gaan!
  #10  
Oud 19-08-14, 03:35
PCM_Smeets PCM_Smeets is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 90
Standaard

En als je kijkt op eBay of AliExpress dan kun je zo'n Tempered Glass al krijgen voor een paar euro (Euro of 4) incl verzendkosten.
Het werkt perfect. Je merkt het verschil niet. En het biedt toch iets meer bescherming dan zo'n dun velletje. En nu ook in verschillende kleuren.
  #11  
Oud 22-08-14, 20:47
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Jaren van alles uitgeprobeerd maar de Moshi iVisor XT is veruit de allerbeste (de glazen heb ik nooit geprobeerd).
Bij een nieuwe iPad of iPhone koop ik er 1 en deze blijft gemakkelijk 2 jaar zitten zonder dat hij vergeelt, krassen oploopt, randjes loslaten etc. Kost rond de 20-25 €.
  #12  
Oud 23-08-14, 15:08
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Nog nooit een screenprotector gebruikt en al mijn iphones waren krasloos.

Gewoon enigszins voorzichtig zijn door 'm niet bij de sleutels de stoppen.
Heb alleen zo'n simpel rubber hoesje aan de achterkant waardoor hij makkelijker in de auto ligt.
  #13  
Oud 24-08-14, 13:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Voor elke protector geldt dat het aanbrengen een precies en lastig klusje kan zijn, wil je het netjes hebben.

Mijn ervaringen zijn met de Invisible Shield (2 x gebruikt) erg fijne protectors maar laten na een jaar 1,5 jaar los aan de randen.

Daarna al weer een paar jaar de BodyGuardz in gebruik. Die lijken het goed te houden (een bijna een jaar gebruikt, toen werd m'n iPhone onder garantie omgeruild) de huidige set zit er ook alweer een bijna een jaar op (als het niet langer is) en nog geen enkel teken van loslaten aan de randen...

Doordat m'n iPhone onlangs viel, en licht beschadigd raakte in de bovenhoek van het scherm begon het daar een klein beetje los te laten. Wat dan helpt is dat hoekje even lospeuteren en eraf knippen met een schaar. Het valt me op hoe lang dit hoekje alweer netjes vastgeplakt blijft zitten...

Het lijkt dan net of je een kleine barst in je scherm hebt, maar dat is niet zo. Omdat het niet in het beeld zit laat ik het zo en hindert het me niet. Scherm is alsnog voor 95% beschermd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste screenprotector voor witte iphone 5 welke geen verkleuring geeft Jocini iPhone accessoires en onderdelen 2 03-09-13 07:49
Screenprotector? Tvanbale iPad algemeen 6 28-01-13 09:16
screenprotector karimp iPad accessoires en onderdelen 3 03-07-11 19:00
Screenprotector ugene iPhone accessoires en onderdelen 69 28-12-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.