//

Weet iemand ?? (Auto houder)

Weet iemand ?? (Auto houder) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb ooit op de frontpage bij een accesoires topic een comment gezien van een medelid. Hij had een url gepost van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-14, 23:30
prld prld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard Weet iemand ?? (Auto houder)

Beste forumleden,

Ik heb ooit op de frontpage bij een accesoires topic een comment gezien van een medelid. Hij had een url gepost van een auto houder die op de airvents opgehangen moet worden. Het is een hele simpele houder van ijzer/rubbercoating en net komt het meeste overheen met een lange paperclip die gevouwen is.

Weet iemand welke houder ik bedoel?

Alvast bedankt!

Mcg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 auto houder/lader _kay_ iPhone accessoires en onderdelen 0 29-01-13 18:45
iPhone actieve houder voor auto? bvstrien iPhone accessoires en onderdelen 17 27-07-12 15:52
Welke iPhone 4 houder voor de auto pascalbrouwers iPhone accessoires en onderdelen 5 26-11-10 18:52
Hardware: Auto lader / Houder Dinky iPhone Navigatie 22 16-09-09 11:45
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.