//

Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone?

Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een iPhone 5s met 16 gb aan geheugen. Een vriend van mij heeft de 32gb versie. Nu heeft hij deze van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-14, 12:40
phyruz phyruz is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone?

Ik heb nu een iPhone 5s met 16 gb aan geheugen. Een vriend van mij heeft de 32gb versie. Nu heeft hij deze van een iets te grote hoogte laten vallen en ja je weet het al, total lossssssss.

Mijn vraag is nu, kan ik het geheugen van deze 32gb versie overzetten op mijn 16 gb versie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-14, 12:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phyruz Bekijk bericht
Mijn vraag is nu, kan ik het geheugen van deze 32gb versie overzetten op mijn 16 gb versie?
Dan moet je heel het logic board vervangen. De geheugenchip uit die gesneuvelde iPhone solderen en in jouw iPhone installeren is zo goed als onmogelijk. Bovendien spelen er nog een aantal andere dingen mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe overzetten van alle bestanden van iphone reverser iPhone algemeen 3 20-09-13 15:54
Het kiezen van geheugen voor de iPhone 5 kickass iPhone algemeen 19 01-10-12 21:42
Geheugen van iPhone 3GS onbruikbaar maken Markgoessens iPhone algemeen 5 17-02-10 20:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.