//

Kun je batterij van iPhone 4 herkennen of het een origineel is of niet?

Kun je batterij van iPhone 4 herkennen of het een origineel is of niet? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op telefoononderdelen4u.nl een iPhone 4 batterij besteld. Nu hebben hun een "originele" en een andere batterij in de aanbieding. Ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-15, 17:08
Dutchdevil_ Dutchdevil_ is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard Kun je batterij van iPhone 4 herkennen of het een origineel is of niet?

Hallo,

Ik heb op telefoononderdelen4u.nl een iPhone 4 batterij besteld.

Nu hebben hun een "originele" en een andere batterij in de aanbieding.
Ik heb de originele besteld maar hoe weet ik dat ik niet genept ben en de niet originele heb ontvangen?
Met andere woorden: is er een manier om te checken of de batterij origineel van apple is of niet?

Origineel:
iPhone 4 Batterij - Origineel

Niet originele:
iPhone 4 Batterij

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-15, 17:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchdevil_ Bekijk bericht
Met andere woorden: is er een manier om te checken of de batterij origineel van apple is of niet?
Dat kan je zien aan de prijs. Voor 14,93 € koop je geen originele Apple accu. Het Apple Part Number (APN) zegt niets. Iedere fabrikant van nepaccu's kan dat APN op de accu zetten.
  #3  
Oud 18-01-15, 02:42
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Die twee foto's zeggen ook niets aangezien het 2 dezelfde foto's zijn!!
Alleen Apple (en reparatie/herstel bedrijven die voor Apple deze werkzaamheden uitvoeren) leveren originele onderdelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bewaar je een oude iPhone het beste? (batterij) XIII iPad algemeen 7 31-10-12 10:26
Video: Hoelang houdt de batterij het terwijl het een video afspeelt? telefeun Muziek, foto & video 0 29-05-11 20:51
Niet herkennen van netwerk my00 iPad algemeen 2 14-05-11 11:08
Vraag over het activeren van een origineel simlockvrije iPhone 3GS snverhallen iPhone algemeen 0 15-09-10 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.