//

iphone blijft uit gaan?

iphone blijft uit gaan? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen! Ik heb zojuist een iphone gekregen van een vriend. Een witte iphone 5. Een probleempje, hij doet het niet Maar nu zit ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-15, 20:10
kom kom is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard iphone blijft uit gaan?

Hey mensen!

Ik heb zojuist een iphone gekregen van een vriend. Een witte iphone 5.

Een probleempje, hij doet het niet

Maar nu zit ik dus te kijken om hem te maken. Want als ik hem aan de PC hang (met itunes, andere iphones doen t wel, dus daar ligt het niet aan) doet hij het hééél soms, dus ik weet nu niet of het aan de connector ligt? Is het misschien de batterij? Kan het connecten met PC daar raar door gaan doen? Maar als ik hem eraan hang, herkent ie het wel want hij gaat wel aan, hij krijgt dus wel stroom. Maar als ik hem aan zet(zonder pc) gaat hij aan en na 10/15 seconden weer uit. Hangt ie aan de PC, blijft ie aangaan, 15 sec aan, uit, 15 sec aan, uit and on and on and on. Hij staat continu op itunes scherm.

Wat ik heb geprobeerd:
DFU mode: Doet ie dus niet... Omdat ie continu reboot en een beetje zn eigen ding doet.

Wat kan ik nog meer proberen? Denk dus echt dat het hardware is.

Groetjes,

Jason
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-15, 21:13
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard Iphone doet het niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kom Bekijk bericht
Hey mensen!

Ik heb zojuist een iphone gekregen van een vriend. Een witte iphone 5.

Een probleempje, hij doet het niet

Maar nu zit ik dus te kijken om hem te maken. Want als ik hem aan de PC hang (met itunes, andere iphones doen t wel, dus daar ligt het niet aan) doet hij het hééél soms, dus ik weet nu niet of het aan de connector ligt? Is het misschien de batterij? Kan het connecten met PC daar raar door gaan doen? Maar als ik hem eraan hang, herkent ie het wel want hij gaat wel aan, hij krijgt dus wel stroom. Maar als ik hem aan zet(zonder pc) gaat hij aan en na 10/15 seconden weer uit. Hangt ie aan de PC, blijft ie aangaan, 15 sec aan, uit, 15 sec aan, uit and on and on and on. Hij staat continu op itunes scherm.

Wat ik heb geprobeerd:
DFU mode: Doet ie dus niet... Omdat ie continu reboot en een beetje zn eigen ding doet.

Wat kan ik nog meer proberen? Denk dus echt dat het hardware is.

Groetjes,

Jason
Waarom deed je vriend hem weg ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s blijft aan gaan LizaM iPhone algemeen 4 04-01-14 20:50
3G gaan de hele tijd uit ifonix iPhone algemeen 3 04-06-10 04:26
Applicaties gaan vanzelf uit Kidas27 Archief 1 30-05-09 23:02
gaan niet uit iphonix Archief 3 18-06-08 17:12
Hoe uit recovery mode gaan? hansje Archief 2 31-01-08 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.