//

Docking station Ipod niet voor Iphone?

Docking station Ipod niet voor Iphone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb in 2004 een iPod Mini en een iPod docking station (standaard van Apple) gekocht die ik gekoppeld heb aan mijn versterker. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-08, 12:42
jeroenkommer jeroenkommer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Deventer
Berichten: 7
Question Docking station Ipod niet voor Iphone?

Hallo allemaal, ik heb in 2004 een iPod Mini en een iPod docking station (standaard van Apple) gekocht die ik gekoppeld heb aan mijn versterker. Ideaal, je klikt je iPod op het station, deze wordt automatisch opgeladen, je zet je stereo aan en met de Apple afstandbediening kun je je favoriete muziek in huis afspelen.

Ik dacht dat dat met de iPhone ook zou lukken, het is immers 'ook' een iPod. Maar dat lukt niet. Ik heb bij de MediaMarkt een iTouch connector gekocht, waar de iPhone prima in past, maar ik krijg de melding (op het scherm van de iPhone) dat het apparaat niet kan worden opgeladen. Way not? Ik zag elders op dit forum al een discussie over autoladers, is dit hetzelfde probleem?

Goed weekend nog!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 13:07
zedzed1 zedzed1 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenkommer Bekijk bericht
Hallo allemaal, ik heb in 2004 een iPod Mini en een iPod docking station (standaard van Apple) gekocht die ik gekoppeld heb aan mijn versterker. Ideaal, je klikt je iPod op het station, deze wordt automatisch opgeladen, je zet je stereo aan en met de Apple afstandbediening kun je je favoriete muziek in huis afspelen.

Ik dacht dat dat met de iPhone ook zou lukken, het is immers 'ook' een iPod. Maar dat lukt niet. Ik heb bij de MediaMarkt een iTouch connector gekocht, waar de iPhone prima in past, maar ik krijg de melding (op het scherm van de iPhone) dat het apparaat niet kan worden opgeladen. Way not? Ik zag elders op dit forum al een discussie over autoladers, is dit hetzelfde probleem?

Goed weekend nog!
Hier hetzelfde probleem alleen met een speakerset.
  #3  
Oud 20-07-08, 17:05
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

De allereerst ipod had uitsluitend een Firewire (12V) aansluiting, later kwam daar USB (5V). de huidige iPhone heeft alleen nog de USB aansluiting en verwacht dan ook 5V.

Heb je dus een dock/later die 12V (en dus op de Firewire contacten) geeft dan is die dus onbruibaar geworden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Docking station voor audio Robzster iPhone algemeen 0 01-11-10 15:25
iphone niet herkent door docking station ducodewit iPhone algemeen 0 30-07-10 21:04
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? svenkoolhof iPhone algemeen 6 09-06-10 17:19
Koop niet de docking station bij T-Mobile absrnd Koopinformatie Nederland 0 06-08-08 13:59
Lenco IPD-4000 iPod Hifi Docking Station Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 0 23-02-08 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.