//

Goede autohouder iphone 6s plus

Goede autohouder iphone 6s plus discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voornemens op zoek te gaan naar een andere autohouder. Ik heb het liefst zo een die je tegen het raam kan plakken maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-15, 12:53
Isabliss Isabliss is offline
 
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 8
Standaard Goede autohouder iphone 6s plus

Ik ben voornemens op zoek te gaan naar een andere autohouder. Ik heb het liefst zo een die je tegen het raam kan plakken maar een jaar terug heb ik er eens een bij Mediamarkt gekocht, 40 euro en hij heeft nog geen seconde fatsoenlijk aan het raam geplakt. RAmen waren schoon en vetvrij.

Heeft iemand hier ervaring mee. Bij voorkeur een houder waar ik niet mijn iPhone uit haar jasje hoef te halen (ik heb zo'n dichtklapcase, die ik dan normaliter omsla en dan wilik 'm er in kunnen zetten) en die dus niet steeds van het raam afklettert. Ik vind dat niet alleen gevaarlijk voor mijn iPhone maar ook, en dat is nog erger, voor de rijveiligheid.

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-15, 03:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik gebruik een magneet nu, eindelijk een goeie oplossing mits je wel de goeie koopt.
Nadeel; je moet die tsjoep op uw hoes laten zitten, je bent er voor of tegen, mij kan het niet zoveel schelen, mijn probleem is daardoor opgelost, ik zie wel hoe het zal verlopen.

Autohouders was ik wat beu, meerdere gekocht ook en nooit echt ene gehad die echt 100 z'n ding deed, ook altijd maar afvallen en ik had altijd schrik mijne iPhone eens naar de friet zou zijn.
  #3  
Oud 20-12-15, 05:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Heb zoiets in de auto, al 6 maanden naar tevreden in gebruik. Plakt goed tegen het raam aan en met hoesjes en al kan je hem bevestigen.
__________________
  #4  
Oud 20-12-15, 18:01
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Ik ben al jaren blij met Brodit houders. Verschillende telefoons, verschillende auto's.

Even googrlrn.
__________________
Willem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opzoek naar een goede autohouder, car mount, car holder applefreak97 iPhone accessoires en onderdelen 14 16-09-15 12:50
Autohouder iPhone 6 plus jarnovld iPhone accessoires en onderdelen 3 14-10-14 12:11
Goede autohouder en oplader iPhone Deora iPhone algemeen 6 04-06-14 14:22
Autohouder iphone 3g hummel iPhone accessoires en onderdelen 15 30-11-08 14:11
iPhone autohouder djseven iPhone accessoires en onderdelen 3 21-06-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.