//

EarPods

EarPods discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website van bol.com staan verschillende apple EarPods voor verschillende prijzen, zie bol.com | apple earpods | Alle Artikelen Zit er echt verschil tussen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-15, 14:49
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard EarPods

Op de website van bol.com staan verschillende apple EarPods voor verschillende prijzen, zie bol.com | apple earpods | Alle Artikelen

Zit er echt verschil tussen qua kwaliteit of?


http://www.bol.com/nl/b/algemeen/app...emerkpagina_1_

Is de 1e EarPods op deze pagina de echte? omdat het voor 20 eu word aangeboden, en op de originele site voor 33 eu wordt verkocht.
Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-15, 22:02
cynthiar cynthiar is offline
• iOS 11.0.2
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 72
Standaard

Ik denk dat het nepperts zijn. Bij Apple kosten ze 35 euro, dus ik zou het niet vertrouwen. Ze worden ook niet direct door Bol.com geleverd maar door andere vage webshops.
  #3  
Oud 20-12-15, 03:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wil je echt goeie oorkes hebben qua geluid en dat ze tenminste eindelijk eens blijven zittne in uw orens;

BOSE SoundSport in-ear headphones voor Apple Vuurrood (741776-0040) Oortjes

Heel z'n leven lang al koop ik altijd zo van die oorkes die 15-30 euro kosten en ik was het beu dat die der altijd uitfloepten of niet het gewenste resultaat gaven etc...
Ik zeg ik ga het me riskeren om eens wat geld tegenaan te gooien, ik had al 1j geleden een groter bose hoofdtelefoon gekocht voor tv te kijken waar ik heel tevreden van ben, ik zeg ik zal met dit dan ook wel goed zitten en zo is het ook.
Ge gaat altijd nog beter hebben maarja, nu gaan overdrijve hoeft nu ook niet.

Die van Apple vind ik maar niks, passen nooit goed in mijn orens.
  #4  
Oud 20-12-15, 09:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cynthiar Bekijk bericht
Ik denk dat het nepperts zijn. Bij Apple kosten ze 35 euro, dus ik zou het niet vertrouwen. Ze worden ook niet direct door Bol.com geleverd maar door andere vage webshops.
Bij deze staat toch echt erbij dat het originele van Apple betreft: http://www.bol.com/nl/p/apple-earpods-in-ear-oordopjes-wit/9200000012620967/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_p os%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d0%26itm_id%3d9200000012620967%26itm_role%3 din

En ze kosten nou ook weet niet niks (20 euro) Nieuwprijs in de Apple store was toch 29,95?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Earpods defect RobbieVer iPhone algemeen 13 10-01-14 14:14
Apple earpods gevaarlijk isaiphone iPhone algemeen 2 17-12-13 15:36
Problemen met earpods iphone 5 6.1.4 bobsz iPhone algemeen 4 20-05-13 21:01
De nieuwe EarPods - ervaringen ballegooier iPhone accessoires en onderdelen 19 11-10-12 10:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.