//

accu iphone 5s vervangen

accu iphone 5s vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen hier, ik wil mijn accu van mijn iphone 5s vervangen. nu zijn er zoveel aanbieders. nu kan ik de standaard accu kopen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-16, 02:07
henkie73 henkie73 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: groesbeek
Berichten: 97
Standaard accu iphone 5s vervangen

beste mensen hier,

ik wil mijn accu van mijn iphone 5s vervangen.

nu zijn er zoveel aanbieders.

nu kan ik de standaard accu kopen van 1560mAh

maar ik zie ook heel veel van deze accu's


wat vinden jullie hier van.

is wel fijn dat de iphone langer mee gaat.

hebben jullie hier ervaring mee.
__________________
Groetjes
Henk van Bergen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-16, 08:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Mijn ervaring met hogere mAh accu's de afgelopen jaren (van camera accu's tot AA batterijen etc) is dat dat niets zegt over de kwaliteit van de accu (levensduur en gebruiksduur) In de meeste gevallen was níet veel te merken van die hogere mAh (dus langere gebruiksduur) en de levensduur van die krengen was juist opvallend slecht. Binnen een aantal maanden al raakten de accu's merkbaar slechter.

Ik begreep toen waarom originele accu's zo duur zijn. Toen ik dus toch maar een nieuwe originele kocht voor mijn camera had ik weer een goed werkende accu met betrouwbare gebruiksduur en goede levensduur (ging weer een paar jaar mee voordat die minder werd)


Wat iPhones betreft heb ik geen ervaring met batterijen van een hogere mAh. Ik heb alleen ervaring met 1 x een batterij van iFixit gekocht voor de iPhone met originele mAh en specificaties.
Die ging helaas stuk na 10 maanden. Onder garantie een nieuwe gekregen die volgens CoconutBattery nog maar 89% van z'n designed capaciteit heeft (splinternieuwe batterij). Dus over de batterijen van iFixit kan ik vooralsnog geen positieve recensie achterlaten (hun service is wel top)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 07-02-16 om 10:34.
  #3  
Oud 07-02-16, 10:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkie73 Bekijk bericht
wat vinden jullie hier van.
Een Lithium-Polymer cel met de dubbele capaciteit van de originele cel is ook dubbel zo groot. En gaat dus niet passen in het toestel. Dus die accu's zijn fake.

Als zulke wonder- en mirakelaccu's écht mogelijk zouden zijn dan mag je er er zeker van zijn dat Apple, Samsung, HTC, LG, enz... die wel zouden gebruiken. Maar dat doen die producenten niet om de eenvoudige reden dat zulke accu's niet bestaan.
  #4  
Oud 09-02-16, 00:02
henkie73 henkie73 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: groesbeek
Berichten: 97
Standaard

oke bedankt voor jullie info

gr.
henk
  #5  
Oud 09-02-16, 11:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Koop een compatibele accu van goede kwaliteit zoals:

https://www.ifixit.com/Store/Parts/i...ry/IF124-002-1

PS:
Die wonderaccu van 3.200 mAh is blijkbaar geschikt voor zowel de iPhone 5s als de iPhone 5c. Dat is nog een mirakel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 accu vervangen maar valt uit kadim_nr1 iPhone algemeen 3 19-03-15 17:53
Accu vervangen Bfw30 iPhone accessoires en onderdelen 7 19-02-12 16:08
vervangen accu iphone 3GS robbiewet iPhone algemeen 0 27-06-11 22:50
Iphone openen voor scherm te vervangen, stof, accu, ... romcars iPhone algemeen 1 17-05-10 01:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.