//

Niet origineel beeldscherm vervangen door origineel?

Niet origineel beeldscherm vervangen door origineel? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 6 beeldscherm laten vervangen omdat er een barst in zat, bij iemand die er thuis handig in moest zijn. Resultaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-16, 10:59
CanonNL CanonNL is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard Niet origineel beeldscherm vervangen door origineel?

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 6 beeldscherm laten vervangen omdat er een barst in zat, bij iemand die er thuis handig in moest zijn. Resultaat is dat de iPhone nu het niet meer goed doet.

Ik kan weer naar hem toe gaan en misschien maakt hij hem dan wel goed, maar ik merk dat het beeldscherm van mindere kwaliteit is dan wat er op zat, de originele.

Kan ik ook met een niet originele beeldscherm op de iPhone naar een apple store gaan en dat hun er een goede voor mij op zetten voor wat geld?? Of gaan ze moeilijk doen?

Groetjes Canon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-16, 11:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CanonNL Bekijk bericht
Of gaan ze moeilijk doen?
Apple doet nooit moeilijk. Ze herstellen in principe geen toestellen waar derden aan geknoeid hebben omdat nooit zeker is wat er verder nog allemaal vernaggeld is. Maar, je kan het altijd proberen. Maak een afspraak met de Genius Bar in een Apple Store.

Citaat:
...voor wat geld?
Als Apple het doet zou dat "voor wat geld" nogal eens kunnen tegenvallen voor het scherm van een iPhone 6.
  #3  
Oud 16-05-16, 11:46
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ze zullen de reparatie niet uitvoeren, gegarandeerd. Ze zullen je melden dat het display niet origineel is, en daarvoor kunnen zij geen service verlenen zoals hierboven is vermeld
__________________
  #4  
Oud 16-05-16, 12:50
CanonNL CanonNL is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard

Bedankt voor de reactie's. 2 verschillende reactie's nodigen mij uit om even te bellen naar de Apple store in Amsterdam.
Ik weet niet wat de garantie's van RWK waard zijn, maar je kunt het gewoon laten uitvoeren, hoor !! *****n is wel dat de garantie's vervallen zijn en dat de reparatie kan oplopen tot €320,-. Anders tot maximaal €127,50 als ik het zo lees.

Weer wat geleerd...
  #5  
Oud 16-05-16, 12:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CanonNL Bekijk bericht
....is wel dat de garantie's vervallen zijn en dat de reparatie kan oplopen tot €320,-....
....voor een refurbished toestel.
  #6  
Oud 22-05-16, 20:11
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Als je oude iphone 6 nog werkte dan had het volstaan om alleen het glas te vervangen?
Dan had je je eigen lcd en touch kunnnen behouden
  #7  
Oud 23-05-16, 11:52
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CanonNL Bekijk bericht
Bedankt voor de reactie's. 2 verschillende reactie's nodigen mij uit om even te bellen naar de Apple store in Amsterdam.
Ik weet niet wat de garantie's van RWK waard zijn, maar je kunt het gewoon laten uitvoeren, hoor !! *****n is wel dat de garantie's vervallen zijn en dat de reparatie kan oplopen tot €320,-. Anders tot maximaal €127,50 als ik het zo lees.

Weer wat geleerd...
En hebben ze hem voor je vervangen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s gerepareerd met niet origineel onderdeel Ricard00 iPhone algemeen 5 15-01-13 14:02
Waar origineel scherm laten vervangen? Beddie iPhone accessoires en onderdelen 4 13-03-12 12:55
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? MCNO iPhone algemeen 0 20-07-10 14:46
Push werkt niet - t-Mobile origineel kai824 Odido (T-Mobile) 2 15-02-10 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.