//

Autoradio ervaring?!

Autoradio ervaring?! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij doet de Ice Link Plus het alleen in iPod UI mode, in de standaardmode zegt de iphone "Accessory attatched" en kan ik verder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-02-08, 13:26
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Bij mij doet de Ice Link Plus het alleen in iPod UI mode, in de standaardmode zegt de iphone "Accessory attatched" en kan ik verder de muziek niet bedienen. Er las overgens dat op 11 feb, er nieuwe firmware voor de ice link plus uitkomt waarmee het wel goed zou moeten werken.

Zie: Dension and Apple Compatibility

Bij mij doet de iPhone (1.1.3 dev) het dus alleen in iPod UI mode, op dat moment kan ik geen muziek aanzetten vanaf de radio, maar alleen op de ipod. Als de muziek eenmaal speelt kan ik wel naar het volgende of vorige nummer skippen, doorspoelen, etc. Nummerinformatie wordt op mijn radio sowieso niet weergegeven. (Smart Radio One)
De iPhone werkt verder prima samen met de SonyEricson carkit, en die heeft ook knopjes voor het opnemen en ophangen, dus hij kan probleemloos in het dashboardlaadje liggen. (alleen ben ik dan steeds bang dat ik hem vergeet)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-02-08, 20:04
DAM DAM is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Ben er uit!

Als je de iphone aan itunes hebt gehad om te syncen....en je sluit hem dan aan op je ipodaansluiting in de volvo dan kun je via het menu op je iphoe muziek kiezen. (dan werkt het via je stuur niet). haal je hem eraf en sluit hem opnieuw aan, dan werkt het niet meer. Doe je hem weer aan itunes en dan weer in de volvo dan doet hij het weer.

Groet Frank
  #23  
Oud 06-02-08, 23:12
Eduard Eduard is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Papendrecht
Berichten: 82
Standaard

Is dit niet iets ?

Parrot - Parrot RK8200

Ipod aansluiting en Parrot carkit, autoradio, usb aansluiting en nog veel.

Zou deze ook werken met de iPhone? Zou wel geweldig zijn, heb je echt alles in 1 apparaat voor 200 euro.

Hier nog wat foto's
Parrot - RK8200

Nog meer info:
Parrot RK8200 Bluetooth Carkit Radio - smartphoneshop.nl
  #24  
Oud 27-02-08, 23:36
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Heb een audi A6 met bleutooth ... telefoon werkt perfect met iphone echter muziek afspelen kun je een aparte interface voor kopen.
Maar er schijnen verschillende op de markt te zijn. van 300 tot 419 euro. Maar dan ben je gelijk klaar en kun je de muziek met titel enz. gewoon afspelen vanaf je stuur.
  #25  
Oud 07-03-08, 00:36
Alcedo Alcedo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Question Iphone en Volvo S80

Hallo, heeft iemand ervaring met een unlocked Amerikaanse Iphone (met versie 1.1.2) en een nw Volvo S80 met Bluetooth en AUX aansluiting? Af en toe herkent de Bluetooth wel de Iphone maar bij het ingeven van de sleutel gooit die hem steeds eruit.

Verder is het mij nog niet gelukt om de Ipod via de AUX ingang te laten spelen. Een Apple verloopstekkertje heb ik net besteld. Weet iemand of je via de dashborddisplay de af te spelen tracks dan kunt zien. Volvo zou toch Ipod ondersteunen??
  #26  
Oud 07-03-08, 08:43
jantjuh jantjuh is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Nou ik heb een kensington fm transmitter voor 40 euro afgeprijsd want die was 80euro en die doet het perfect geen ruis niks alles komt over de boxen behalve telefoontjes maar die kan gewoon over de speaker ik bel toch niet zoveel
  #27  
Oud 12-05-08, 22:11
Yrrah Yrrah is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Welke audio versie heb je van Volvo?
Ik heb de premium ( middelste van de 3 )

Soms heb ik ook moeite om mijn Iphone te syncronisreren en weigert hij een paar keer. Dan pakt hij wel.

IK heb een keer gehad dat de aux bleef hangen.

Heb zelf een losse lader en snoertje ( 20 euro bij elkaar )
Is beter dan 450 euro voor de interface.

Ze zijn bezig met een betere versie op de markt te brengen vandaar dat ik even wacht
Ik heb net geprobeerd de iPhone in mijn Volvo V50 aan te sluiten via de aux ingang. Hiervoor heb ik voor 25 Euro een kabel van Logic3 gekocht. Deze klik je aan de onderkant van de iPhone. Volgens de winkelier was dit beter dan via de headset uitgang omdat je dan geen ruis van de telefoon krijgt.Helaas werkt het niet. Via de autoradio heb ik aux geselecteerd. Er komt wel geluid uit de iPhone zelf. Het lijkt erop dat de Iphone de Logic3 kabel niet herkent. Wie weet raad?
  #28  
Oud 16-05-08, 17:57
marknijhuis marknijhuis is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: maarssen
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar marknijhuis
Standaard

op een pioneer AVH-P5900DVD klapscherm werkt het ook top, zelfde als een ipod
  #29  
Oud 17-05-08, 16:35
Pixxa Pixxa is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 104
Standaard

Ik zat hier aan te denken.

een brodit passive holder met cable attachement:


Dan een pocketdock er in monteren met line out:


het lineout kabeltje in mn dashboard verwerken naar mn middenconsole want daar zit mn aux aansluiting.

En dan nog een auto oplader via usb.

Kan ik mn iphone in het zicht houden voor de telefoon, ik kan hem opladen via de charger en ik kan de ipod bedienen via de aux. Helaas niet via het stuur bedienen want die oplossing bestaad nog niet voor Opel Astra, de auto die ik rij.


Enige wat jammer is, is dat de dockconencter + usb samen erg groot worden. Ik zoek nog een charger + line out in 1.
  #30  
Oud 25-10-08, 21:07
Jory Jory is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Koppeling met Dension icelink iphone 3g

Ik heb mijn Iphone via de Carcomm aangesloten op mijn navigatie radio en daartussen de dension icelink. Ik kan enkel muziek luisteren als ik eerst muziek aanzet via Ipod op de Iphone en als ik hem dan in de carkit zet speelt hij ook af via de radio maar ik kan niet bedienen via Iphone. Kan met de radio wel naar een volgend nummer maar zou graag de Iphone gewoon gebruiken. Iemand enig idee hoe dat te maken is?
  #31  
Oud 25-10-08, 22:26
Michael_D Michael_D is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijchen
Berichten: 71
Standaard

Mijn iphone heb ik middels een av-cable aangesloten op een usb adapter achter het dasboard, en video out en aufio l en r in een Dietz -box. naar een dubbel din VW auto radio met scherm.
Geluid in zachte passages vol met geruis en andere vervuiling niet goed dus.
Video out is wel leuk maar stopt tijdens het rijden.
Niet geweldig allemaal.
  #32  
Oud 20-02-09, 16:19
imaster imaster is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jory Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone via de Carcomm aangesloten op mijn navigatie radio en daartussen de dension icelink. Ik kan enkel muziek luisteren als ik eerst muziek aanzet via Ipod op de Iphone en als ik hem dan in de carkit zet speelt hij ook af via de radio maar ik kan niet bedienen via Iphone. Kan met de radio wel naar een volgend nummer maar zou graag de Iphone gewoon gebruiken. Iemand enig idee hoe dat te maken is?

Alpine 104bti......199 euro kan je echt alles mee...........

Heeft iemand enig idee of men ook youtube kan afspelen met videoclip, voor de bijrijder natuurlijk!!!! Want hij geeft wel muziek maar beeld blijft zwart, is dat een instelling ofzo?

Bedankt alvast!!!
  #33  
Oud 19-03-09, 10:41
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard Iphone aansluiten op Autoradio

Ik heb hem aangesloten op mijn Pioneer radio (made for Ipod - stond er op de doos). Met de Ipod werkt hij perfect. Kreeg een Pioneer logo in het Ipod display en de Ipod laadde op.

Als ik de Iphone aansluit krijg ik de mededeling: "dit toestel niet optimaal samenwerkt met het aangesloten accessoire" maar dit negeer ik.

Ik heb een Jabra Bluetooth oortje. Als ik wordt gebeld, gaat netjes de muziek zacht en klinkt de ringtone over de speakers. Ik kan dan gewoon via het oortje bellen. Op zich werkt het dus perfect.

Het enige probleem is dat de Iphone niet wordt opgeladen. Bij de Ipod gebeurde dit wel. Weet iemand of dit op een of andere manier te regelen is? De batterij van de Iphone gaat al niet zo lang mee, dus als ik hem via de autoradio kan opladen en gelijk bellen ben ik helemaal tevreden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone via autoradio freewillie999 Muziek, foto & video 3 18-10-10 21:14
iPhone op autoradio Mark1972 iPhone accessoires en onderdelen 21 08-09-10 17:17
Autoradio en Iphone zik iPhone algemeen 4 22-03-10 16:48
Iphone autoradio Fronda Archief 1 08-03-10 22:37
kabel autoradio Gordon iPhone algemeen 3 10-06-09 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.