//

Beats niet meer populair?

Beats niet meer populair? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou heb ik een rode beats studio 2 wireless cadeau gekregen, maar de kleur staat me echt niet aan. Dus ik probeer te zoeken naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-17, 17:33
egeltje's schermafbeelding
egeltje egeltje is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: beverwijk
Berichten: 22
Standaard Beats niet meer populair?

Nou heb ik een rode beats studio 2 wireless cadeau gekregen, maar de kleur staat me echt niet aan. Dus ik probeer te zoeken naar een ruil of verkoop voor 175,- dan betaal ik zelf wel wat bij in de winkel.
Heb al op meerdere plekken geadverteerd, maar tot dusver nog geen succes. Ik dacht dat het een populair merk was? Is m'n vraagprijs te hoog of de kleur ongewild?
Ik sta echt versteld van het gebrek aan animo in deze headphones.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-17, 18:15
egeltje's schermafbeelding
egeltje egeltje is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: beverwijk
Berichten: 22
Standaard

Ik heb onderhand in m'n eigen kennisenkring een koper gevonden, dus hier op dit forum verzoek tot verwijderen ingediend en elders de advertenties ook verwijderd.

Maar ik blijf het toch merkwaardig vinden. Ik dacht dat het best populaire koptelefoons waren.
  #3  
Oud 23-03-17, 12:39
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

3 jaar geleden wel, die koptelefoons van Beats gaan nu al voor ver onder de 100 euro van de hand ( het Studio model, en de Solo voor nog minder), gelukkig ben je hem al kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.