//

Macally Metro via smartphoneshop.nl

Macally Metro via smartphoneshop.nl discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week de Macally Metro Protective Cover aangeschaft voor mijn i3G via smartphoneshop.nl. Zowel product als service zijn bijzonder goed te noemen. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-08, 17:12
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Thumbs up Macally Metro via smartphoneshop.nl

Ik heb vorige week de Macally Metro Protective Cover aangeschaft voor mijn i3G via smartphoneshop.nl. Zowel product als service zijn bijzonder goed te noemen.

Na het product woensdag besteld te hebben kreeg ik het donderdag thuis geleverd voor een bedrag van 19 euro. Geen bezorgkosten! Het product past heel goed en beschermd de gehele achterkant en zijkanten van je iPhone. Daarnaast heb je een betere grip als je de telefoon in de hand hebt of op je buro hebt liggen. Je hoeft iig niet bang te zijn dat de achterkant beschadigd.
Bij het product zit ook een gratis screenprotector bijgeleverd. Deze heb ik geprobeerd maar vind ik persoonlijk niks. Het is geen sticky protector zoals die van Brando. Hij moet tussen de randen van de cover "geklemd" worden. Ziet er niet zo mooi uit en is naar mijn mening ook niet practisch in gebruik. Gewoon de crystal clear cover van Brando besteld. Deze bijna onzichtbare screenprotector is erg goed.

In de eerste cover die ik bestelde zat op een hoek een heel klein haarscheurtje. Na dit telefonisch medegedeeld te hebben bij de klantenservice van smartphoneshop.nl kreeg ik gratis een nieuw exemplaar toegestuurd.

Al met al prima product en prima service.
__________________
I'm a gadget junky!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad! BBoelie Koopinformatie Nederland 26 21-09-10 00:28
Paris Metro - crashed Ermo iPhone Apps 0 18-09-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.