//

Apple Bluetooth headset: Dock

Apple Bluetooth headset: Dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb net m'n Apple headset aangekregen. Nu heb ik waarschijnlijk niet zo goed op de website gekeken toen ik hem bestelde, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-08, 18:32
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard Apple Bluetooth headset: Dock

Beste mensen,

Ik heb net m'n Apple headset aangekregen.
Nu heb ik waarschijnlijk niet zo goed op de website gekeken toen ik hem bestelde, maar ik was er van overtuigd dat er z'n dual dock bij kwam, zodat ik de iPhone en de Headset op een mooie manier samen op kan laden.
Niets is minder waar: er komt enkel een kabel bij waar ik de headset in kan steken. En op de Belgische Store kan je niet eens z'n dock bestellen?
Heeft iemand een idee hoe ik toch aan z'n dock kom?

Vriendelijke groeten
JOnas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-08, 23:45
Baileys Baileys is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard Het kan wel!

Ik heb ook een Apple BT headset aangeschaft. Behalve dat ik het een gedoe vind om in het oor te plaatsen, kan je wel headset & Iphone tegelijkertijd opladen. Je plaats BT headset in het platte stuk, die je vervolgens aan Iphone koppelt. De andere eind (USB) gaat in PC of in steker.

De oplader heeft plaats voor beide toestellen (tenminste in de origenele versie van juli 2008 bij het Media Markt gekocht).
  #3  
Oud 14-08-08, 15:32
paradroid paradroid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

de dual dock was voor de 1ste generatie. Als je de 3G in een dualdock wil steken moet je em eerst wat uitvijlen.

Zoals ze de headset nu verkopen werkt ie met beide iphones
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth-headset voor Apple iPhone MrSparco iPhone accessoires en onderdelen 5 22-12-08 20:32
Officiële Apple iPhone Bluetooth Headset kopen in Nederland ? iPhoneRobin iPhone accessoires en onderdelen 4 02-07-08 16:21
Bluetooth headset dennis9920 iPhone algemeen 4 29-02-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.