//

iPhone case: BodyGuardz invisibleshield

iPhone case: BodyGuardz invisibleshield discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers (klinkt beetje raar ), Ik een paar dagen geleden de BodyGuardz invisibleshield gekocht nadat ik heb gelezen op iphoneclub/google dat het een fantastisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-08, 19:57
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard iPhone case: BodyGuardz invisibleshield

Beste iPhoneclubbers (klinkt beetje raar ),

Ik een paar dagen geleden de BodyGuardz invisibleshield gekocht nadat ik heb gelezen op iphoneclub/google dat het een fantastisch product was.
Ja, de verzending was inderdaad top! Track&Trace bij MP3Shop.nl en zag dat hij al bijna thuis was eenmaal aangekomen was ik natuurlijk helemaal blij dat ik mijn mooi iPhone niet meer in de doos moest houden.(tegen krassen) Meteen aan de slag gegaan nadat ik de handleiding heb gelezen en een videotutorial van bodyguardz bekeken. De voorkant ging goed, en de achterkant na een 1ste poging (gelukkig zijn er 2 van die laagjes) ook goed. Alle bubbels geprobeert eruit te halen met de speciale "bubble elector" en TOEN zag iets waarvan ik aardig schrok. KRASSEN! Dus snel schoonmaken en kijken of het aan mij lag, tevergeefs... Bovendien zitten er overal bubbels strepen op mijn beeldscherm nu. (Ik had toch echt mijn iphone 5 minuten zitten poetsen aan beide kanten) Ik bedacht me dat 25€ voor een stukje plastic wat niet functioneert. Dus ik heb meteen opgezocht of ik hem wel kon terugsturen... En ja, dat kon, maar dan moet ik 5$ + verzendkosten (7€) betalen om het naar BodyGuardz op te sturen, en MP3shop.nl geeft al helemaal geen niet goed geld terug garantie.

Hebben jullie deze problemen ook?

Gregor

Laatst gewijzigd door iGregor; 15-08-08 om 20:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-08, 01:18
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Een paar draadjes naar beneden (gebruik de search) staat dat veel mensen toch tevreden zijn van dit product...
  #3  
Oud 16-08-08, 11:32
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR Bekijk bericht
Een paar draadjes naar beneden (gebruik de search) staat dat veel mensen toch tevreden zijn van dit product...
Dat artikel ging over hoe stevig het was, het is inderdaad supersterk spul, maar het gaat me er niet om hoe stevig is (Misschien toch wel een heel klein beetje)
  #4  
Oud 17-08-08, 14:52
Rockafello Rockafello is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard

Ik heb hier ook op 2 toestellen de bodyguard geplaatst. Moet zeggen dat de voorkant er super opzit, de achterkant was in het begin nog aardig bobbelig, maar naar 72 uur trokken deze weg. Iets waar ik wel problemen mee had, was de hoekjes van de achterkant, je moet de protector echt superrecht bevestigen om daar geen bobbels te krijgen. ik vind het opzich niet storend, maar mooi is natuurlijk anders. De folie geeft wel vet goede bescherming!

Ik ben er tevreden over, wellicht dat ik nog een keer ga proberen om de achterkant opnieuw te doen.
  #5  
Oud 12-09-08, 05:38
SeeSee SeeSee is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 34
Standaard

ja idd goede bescherming tegen krassen maar de achterkant ziet er niet uit. Heb allebei moeten gebruiken maar de hoeken zitten gevouwen wel jammer......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Ervaringen] BodyGuardz of invisibleSHIELD voor iPad jonathan iPad algemeen 8 26-09-10 13:30
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.