//

Screenprotector

Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Duurde 5 dagen voor alle bubbels weggetrokken waren. Maar het ziet er nu wel ok uit. Wel fijn dat ik niet meer bang hoef te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 18-10-08, 14:52
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Duurde 5 dagen voor alle bubbels weggetrokken waren. Maar het ziet er nu wel ok uit. Wel fijn dat ik niet meer bang hoef te zijn dat er heel snel krasjes op komen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 31-10-08, 14:22
Ransom's schermafbeelding
Ransom Ransom is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Hierbij wil ik mijn ervaring delen over de screenprotector van Brando. In het verleden heb ik zenuwslopende ervaringen gehad met het aanbrengen van screenprotectors, altijd de goedkope setjes van Ebay, en ik zag er alweer tegenop om er een op mijn Iphone te gaan aanbrengen.
De keuze voor een Brando is puur omdat ik er al vaak goede dingen over heb gehoord. Uiteindelijk heb ik hem gekocht bij een verkoper op marktplaats voor het zeer acceptabele bedrag van 7,99 euro. De service was verbazingwekkend goed, 10 minuten nadat ik het bedrag had overgemaakt kreeg ik al een mailtje dat de verkoper het gelijk op de post ging doen en een dag later had ik hem binnen. Beter kan eigenlijk niet.
Nu over de screenprotector: Deze is echt 10 keer beter dan de meuk op Ebay. Je brengt hem gewoon in 1 keer aan zonder enige luchtbelletjes. Het probleem met stof tussen het scherm en de protector blijf je altijd houden, hier kan de fabrikant natuurlijk niets aan doen. Als je hem scheef plakt of er stof tussen zit is de Brando heel gemakkelijk er weer af te trekken. Stofjes kan je van de protector afhalen met een stukje plakband. De Brando werkt met statische druk, dus je kan het ding gewoon schoonmaken en afwassen aan beide zijden zo vaak je wilt. De goedkope Ebay protectors zaten vaak ook al vol met dunne krasjes vanuit de verpakking, dit is bij de Brando gelukkig niet het geval.
Kortom, waar ik normaal 3 kwartier zat te klooien om een middelmatig resultaat te halen, was ik nu binnen 5 minuten klaar en ziet het er echt top uit, vrijwel niet zichtbaar.

Highly Recommended!

Laatst gewijzigd door Ransom; 31-10-08 om 20:25.
  #63  
Oud 31-10-08, 14:25
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Even erop inhakend....zet je douche aan op heet en laat je douche vol stoom....ga er dan vliegensvlug in en plak je brando screenie erop. Eh voila...geen stofjes
  #64  
Oud 19-11-08, 09:48
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

Ik heb bij de Machouse zo'n screen protector gehaald. Het was €16 en er zitten er 2 in. Hierover heb ik een hoesje van het merk contour. Het materiaal is Carbon(waar laptops van gemaakt worden) Het hoesje heeft ook lossen knopjes die je over je knopjes heenplaatst... Die zijn alleen hieronder niet zichtbaar! Maar het hoesje is echt heel stevig, je kunt het ook alleen open maken met een muntje aan de zijkant... het kost €30 maar dan heb je ook wel wat!
__________________
I.ONLY.USE.DRUGS.IN.THE.WEEKEND.
  #65  
Oud 21-11-08, 13:55
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard Invisible shield vraagjes

Even een paar vraagjes over het invisibleshield voor de iphone.

1. is het gewoon een screenprotector?
2. Geen vervelende iritante bubbels enzo onder dit ding?
3. echt stevig?
  #66  
Oud 21-11-08, 14:04
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

samengevoegd

Lees even dit topic aub.
je bent nu toch al lang genoeg lid om te weten hoe je de zoekfunctie moet gebruiken.
  #67  
Oud 21-11-08, 14:05
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
Even een paar vraagjes over het invisibleshield voor de iphone.

1. is het gewoon een screenprotector?
2. Geen vervelende iritante bubbels enzo onder dit ding?
3. echt stevig?
Ik wacht inmiddels al 2 weken op mijn invisible screen hij komt maar niet.
  #68  
Oud 21-11-08, 14:34
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

als je hem hebt, kun je dan vertellen wat je ervan vind?
als je hem van de engelse website hebt. kun je 1 tot 3 weken verwachten voor verzendtijd.
  #69  
Oud 21-11-08, 21:55
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Ik heb via marktplaats 3 screenprotectors gekocht voor 6€ inclusief verzendkosten. Koopje dus! En bij mij is de screenprotector helemaal niet zichtbaar. Heb hem er perfect opgeplaatst. Als iemand ook van deze verkoper wil kopen, hij heet Marco.

Gr.
  #70  
Oud 28-12-08, 11:36
Leo4all Leo4all is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 5
Standaard

Ik heb vorig week een super screen protector gekocht
prijs: 7,95 euro en 95 cent verzendkosten.
Het is geen dun folie-tje of zo, maar vrij dik plastic. Beschermt dus ook tegen stoten en zo. Het opbrengen van de screen protector was een peuleschil. Je kunt 'm eenvoudig weer loshalen en opnieuw aanbrengen als hij scheef zit. Was bij mij ook het geval de eerste keer.
Nu zit ie erop en is het net alsof ie er niet zit. Helder zicht, geen bubbeltjes of dofheid of zo.
Mijn tip: http://www.iretail.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screenprotector iPhone 4 RalphJ iPhone accessoires en onderdelen 19 04-04-11 12:27
Screenprotector iPhone4 VeluweParts iPhone accessoires en onderdelen 3 29-12-10 00:06
Screenprotector Ghostje iPad algemeen 10 24-07-10 18:40
Screenprotector afwassen iPhone911 iPhone accessoires en onderdelen 4 08-09-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.