//

Bodyguardz vs InvisbleSHIELD

Bodyguardz vs InvisbleSHIELD discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laten julllie je iPhone daadwerkelijk 24 uur uitstaan na het aanbrengen van de shield ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-09-08, 16:40
tweeg's schermafbeelding
tweeg tweeg is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Laten julllie je iPhone daadwerkelijk 24 uur uitstaan na het aanbrengen van de shield ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-09-08, 17:26
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

jep, ik wel in ieder geval.
Ik heb hem ook echt 48 uur laten drogen, waardoor hij wel steeds mooier werd (vind ik)
  #23  
Oud 28-11-08, 14:12
feifei feifei is offline
• iOS 9.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard hoekjes Bodyguardz

Net de Bodyguardz erop geplakt. Voorkant ging goed, achterkant -zoals verwacht- wat minder smooth, maar best ok.

Wat ik alleen nergens in reviews of filmpjes terugzie, is waarom de hoekjes niet dicht zijn.

Weet iemand daar een antwoord op?
  #24  
Oud 28-11-08, 16:13
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feifei Bekijk bericht
Net de Bodyguardz erop geplakt. Voorkant ging goed, achterkant -zoals verwacht- wat minder smooth, maar best ok.

Wat ik alleen nergens in reviews of filmpjes terugzie, is waarom de hoekjes niet dicht zijn.

Weet iemand daar een antwoord op?
Het is nu al moeilijk om ze goed plat in de hoeken te krijgen laat staan als de hoekjes dicht zijn want die maken het juist iets makkelijker. Anders krijg je op die plek een bobbeltje.

Ik moet zelf zeggen dat ik de achterkant er na 2 weken heb afgetrokken want ik vondt het er niet uit zien. De voorkant daar in tegen zit er nog steeds op .(nu al +/- 3 maanden)
  #25  
Oud 28-11-08, 16:17
feifei feifei is offline
• iOS 9.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Tja. De achterkant is er bij mij inmiddels ook al af. Ik ga het nog een keer proberen.

Het punt met een witte iPhone is wel dat je ieder klein stofje ziet zitten.

Maar goed, als hij maar goed beschermt. Ook de hoeken. Daar houd ik mijn hart wel voor vast
  #26  
Oud 17-03-09, 13:07
Smartie Smartie is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Talking Topspul!

Ik heb de InvisibleSHIELD nu enkele weken op mijn Iphone zitten maar ben er écht tevreden mee. Inderdaad wat moeilijk aan te brengen, maar als je hem goed plakt zie je er heel weinig van. Had gelezen op het forum dat er strepen te zien zijn op het scherm maar daar heb ik weinig last van.

Hoekjes zijn lastig aan te brengen, maar zoals ze op zagg.com zeggen even een kwartiertje laten drogen en dan opnieuw en dan zitten ze perfect.

Bodyguardz ook geprobeerd, hier was ik minder tevreden over. Omdat het zo'n stugge kunststof laag is laten de hoekjes makkelijker los, ik denk dat dat de reden is dat ze er twee bij geven in plaats van een. Na een tijdje kreeg ik toch krassen in de folie dus maar de tweede erop geplakt. Deze begon ook te beschadigen dus nu de InvisibleSHIELD enkele weken erop maar helemaal tevreden!

Ik zou zeker kiezen voor de InvisibleSHIELD, blijft goed zitten en krast gewoon echt niet. Al zou die wel kapot gaan krijg je gewoon een nieuwe...
  #27  
Oud 17-03-09, 13:18
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

heb van zagg.. body was slecht heb ik eraf gehaald, van zagg ziet er perfect uit
  #28  
Oud 18-03-09, 09:12
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

heb bodyguardz er af gehaald, werd geel, wil en witte iPhone, geen gele
  #29  
Oud 07-06-09, 15:03
Carlos02 Carlos02 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 100
Standaard

klein vraagje:

Ik heb een invisibleshield over mijn iPhone gedaan, alleen na een tijdje worden ze geel. Hoe maak je ze schoon speciaal spul of wat dan ook, heb het geprobeerd met doekje en klein beetje alcohol maar zonder resultaat.
  #30  
Oud 07-06-09, 22:07
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

kun je niets aan doen, had ik ook en heb het dan ook verwijderd. Gebruik niets meer nu, is hij tenminste wit.
  #31  
Oud 25-06-09, 14:48
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Op de website van www.accessoireplaza.nl staat een filmpje van youtube hoe bodyguardz werkt en eruit ziet. Lijkt mij best wel goed werken. Ga binnenkort de nieuwe iPhone halen en een leuk bescherming.
  #32  
Oud 28-06-09, 18:56
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium Bekijk bericht
kun je niets aan doen, had ik ook en heb het dan ook verwijderd. Gebruik niets meer nu, is hij tenminste wit.
heb je nu niet gauw last van krassen dan op de achterkant?? of leg je m haast nooit op tafel ofzo? altijd in je broekzak?
Ik heb nu de bodyguardz erop zitten, maar vind m eigenlijk ook niet zo mooi, idd beetje geelig.
  #33  
Oud 02-07-09, 13:46
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Sinds gisteren de invisibleshield erop.. ging niet echt moeilijk.
Ik hoop wel dat het nog wat bijtrekt... dus ik wacht nog ff een dagje af
  #34  
Oud 04-07-09, 18:16
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjainie Bekijk bericht
Ik heb de shield binnen en de achterkant erom gedaan. Hij ligt nu te drogen, maar ik twijfel dus of k de voorkant er wel op doe aangezien er veel mensen klagen over de verticale strepen. Bij mij is de achterkant namelijk belangrijker, voorkant kan je eventueel met een normale berschermfolie beschermen.
Ik zou nooit zo'n InvisibleShield/ BestSkinsEver/ Bodyguards folie op het scherm plakken. Veel te stroef en optisch niet zuiver. gebruik voor de voorkant liever een Ultraclear van Brando.

Voor de achterkant ben ik tevreden met BestSkinsEver; een folie uit één stuk (dus geen losse snippers) en verreweg het goedkoopst van de 3 merken. Ook snel geleverd trouwens.
  #35  
Oud 15-07-09, 01:29
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Aangezien ik binnen twee weken mijn iPhone 3Gs zal hebben, vind ik het wel belangrijk om op tijd een screenprotector te hebben. Vind de keuze tussen de InvisibleShield en de Bodyguardz toch erg moeilijk. De meeste reacties in dit topic zijn voor de InvisibleShield, omdat die steviger is en omdat de Bodyguardz geliger over komt. Qua prijs verschillen ze gelukkig nauwelijk, maar toch is de Bodyguardz highly recommended in tegenstelling tot de InvisibleShield. Denk dat de keuze uiterlijk donderdag gemaakt wordt en die zal gemaakt worden op voornamelijk reviews en uiteraard ook YouTube filmpjes.
Waar zijn ze trouwens het goedkoopst te vinden? Of is dat een vraag die ik niet mag stellen, aangezien de iPhoneClub ook een eigen shop heeft. Mocht dat zo zijn, mijn excuses daarvoor, maar als iemand meer informatie kan geven over de protectors dan graag. Maakt de keuze makkelijker.

EDIT: Zie dat de Bodyguardz via hun officiële site voor $24,95 te bestellen is zonder verzendkosten, helaas moet je een creditcard nummer doorgeven. Via accessoiresplaza komt hij in totaal op EU22,25. Iemand goede ervaringen met die site?

Laatst gewijzigd door Draicon; 15-07-09 om 01:43.
  #36  
Oud 15-07-09, 09:54
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

ik had lekker een zagg shield besteld, heb ze allebei gehad, zagg shield zat er 10 x beter op dat bodyguard.. vond ik persoonlijk echt rotzooi... je moet de zagg veel inspuiten en met een feun later drogen ( let op, niet te dicht erop anders wordt het te warm!)
  #37  
Oud 15-07-09, 10:44
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

die van bodyguardz valt idd wat gelig uit, dat zie je echter alleen op een witte iphone..Mijn 3G was zwart en heb m daar altijd opgehad, zag je bijna niks van, zeker niet dat die gelig was..Nu op me witte 3GS heb ik de bodyguardz er idd gelijk weer vanaf gehaald, niet mooi.
  #38  
Oud 15-07-09, 11:34
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Dus de meeste mensen zijn voor de InvisibleShield merk ik. Ik wil dat de screenprotector gewoon mijn hele toestel beschermt, geen krasjes of wat dan ook. Het liefst wil ik dan ook dat de screenprotector niet goed te zien is.
  #39  
Oud 16-07-09, 21:52
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Ik heb beide gehad en ze hebben beide hun pro en cons.

Invisible Shield
Pro
  • Goede kwaliteit
  • Gaat langer mee
  • Zeer goede aftersales
Cons
  • Chrome rand wordt niet (geheel) bedekt! Krasgevoelig!
  • Lastiger te plakken
  • Duurder

Bodyguardz
Pro
  • 2 voor de zelfde prijs
  • Bedekt ook het chroom
Cons
  • Hoeken zijn wat lastiger te plakken. (slecht plakken leidt tot stofophoping)
  • Wordt beetje gelig na een tijdje
  • laat iets sneller los
  #40  
Oud 16-07-09, 22:00
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Ik heb de keuze laten vallen op de InvisibleSHIELD van Zagg. Deze kan ik voor EU23,95 in totaal bestellen via Alle GSM accessoires - MobielBereikbaar.nl. Ik las echter op Tweakers dacht ik dat hij ook bij de PhoneHouse te verkrijgen is. Iemand die dat weet? Daar zou hij zelfs EU20,95 zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis full body protection (zoals invisbleshield) shadownet iPhone accessoires en onderdelen 15 02-05-11 00:03
Bodyguardz iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 28 25-09-10 17:02
BodyGuardz krasbestendigheid Stijnhoofd iPhone accessoires en onderdelen 3 10-08-10 19:53
Bodyguardz Yargo iPhone accessoires en onderdelen 3 10-07-09 13:32
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.