//

Bodyguardz vs InvisbleSHIELD

Bodyguardz vs InvisbleSHIELD discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort een Iphone 3G, maar wil hier graag een hoesje bij kopen. Ik zit echter te twijfelen tussen de skin van Bodyguardz ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-08, 12:01
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard Bodyguardz vs InvisbleSHIELD

ik heb sinds kort een Iphone 3G, maar wil hier graag een hoesje bij kopen.

Ik zit echter te twijfelen tussen de skin van Bodyguardz en die van InsvibleSHIELD.
Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen deze twee??

(behalve dan dat je bij Bodyguardz 2 sets krijgt).

Groetjes,

JOost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 13:41
Eendje Eendje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

bij invisible shield voelt het wat stroever aan en je "ziet" het hoesje, terwijl je bij bodyguardz dat niet ziet. verder vond ik zelf dat bodyguardz wat makkelijker was om het erop te zetten.
  #3  
Oud 27-08-08, 14:19
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Even de zoekfunctie gebruiken en je had heel wat gevonden
https://forum.iculture.nl/f28/i...bleshield.html
https://forum.iculture.nl/f28/i...hermfolie.html
https://forum.iculture.nl/f28/i...odyguardz.html
https://forum.iculture.nl/f28/i...anbrengen.html
https://forum.iculture.nl/f1/al...de-iphone.html
https://forum.iculture.nl/f28/i...le-shield.html
https://forum.iculture.nl/f59/i...protector.html

Zo, dat lijkt me eerst wel genoeg...
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 27-08-08, 18:49
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

de meeste daarvan gaan alleen niet over de verschillen tussen beide skinns, maar meer over wat voor een problemen men er wel niet mee heeft.
  #5  
Oud 27-08-08, 19:07
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty Bekijk bericht
de meeste daarvan gaan alleen niet over de verschillen tussen beide skinns, maar meer over wat voor een problemen men er wel niet mee heeft.
Zit ook een een review over Bodyguardz bij. Anders ook even op de site van Shield Zone kijken voor een review van invisbleSHIELD.
Dan kun je de verschillen er zelf wel uithalen, denk ik...
  #6  
Oud 27-08-08, 20:05
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

nou, fijn om alle specificaties en details van InvisibleShield te weten...

maar wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met beide (of een) en die de één boven de ander verkiezen met een bepaalde reden.

Daar draagt het kijken van promotiefilmpjes en lezen hoe geweldig de skinn wel niet is op de site van de maker niet echt aan bij.

Eendje bedankt voor je nuttige reactie.
  #7  
Oud 27-08-08, 23:14
iPhoneMarco iPhoneMarco is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Volgens iLounge - die toch heel wat producten hebben gereviewed - komt de BodyGuardz (highly recommended) er beter uit dan de InvisibleShield (recommended). De BodyGuardz zijn trouwens ook te koop in de iPhoneclub shop.
  #8  
Oud 28-08-08, 11:33
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

dankje IphoneMarco. Ik denk dat ik voor de BodyGuardz ga, mede omdat je er daar 2 van krijgt. Heb je zelf ook ervaring met een van beiden??
  #9  
Oud 28-08-08, 13:17
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty Bekijk bericht
Heb je zelf ook ervaring met een van beiden??
Ik heb invisibleSHIELD. Sterk spul en het doet wat het moet doen, ''je iPhone beschermen''.
Ik ga misschien binnenkort toch nog voor de Bodyguardz, mede omdat je daar 2 stuks van krijgt en de hoekjes zijn wat beter... Mijn hoeken van de invisbleSHIELD plakken niet echt goed vast...
  #10  
Oud 28-08-08, 16:21
dutchwoud's schermafbeelding
dutchwoud dutchwoud is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb zelf een jaar geleden een Bodyguardz skin voor mijn iPhone 2G gekocht (op aanraden van een collega welke niet tevreden was over de invisibleshield) - werkt prima... heb zelfs voor mijn iPhone 3G een nieuwe set gekocht.
  #11  
Oud 29-08-08, 10:55
bullet424 bullet424 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb sinds gisteravond de bodyguardz opgedaan, hij ziet er opzich goed uit alleen sommige hoekjes gaan niet mooi dicht, ze zijn nog open.
Kan ik dezelfde bodyguard eraf halen en opnieuw aanbrengen of moet ik die andere gebruiken?
  #12  
Oud 29-08-08, 11:21
dutchwoud's schermafbeelding
dutchwoud dutchwoud is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Je zult in dat geval een nieuwe op moeten plakken...
Het is inderdaad een behoorlijke klus om hem zonder problemen om de randjes te krijgen (wat ik gedaan heb is zo goed mogelijk plakken, ietwat laten drogen en dan de randjes inknippen zodat je deze om kunt vouwen)

Succes...
  #13  
Oud 30-08-08, 00:33
Jappe Jappe is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Ik heb een paar dagen geleden ook de invisibleSHIELD gekocht, omdat ik mijn hoesje helemaal zat was. Als ik op de fiets zat en me oortjes niet in had (gebruik hem meer als telefoon dan als iPod) dan was het een heel gedoe om op te nemen.

Mijn hoop lag nu bij de invisibleSHIELD, omdat ik erg bang was om mijn iPhone te beschadigen. Ik wilde vooral het uiterlijk van de iPhone behouden dus een vaste case was al helemaal geen oplossing.

2 dagen geleden heb ik de voorkant erop gezet. Dit was hooguit een kwartier werk, alleen niet helemaal 100% tevreden met het eindresultaat, de voorkant lijkt niet helemaal symmetrisch, maar niet echt storend.

Gister heb ik de achterkant gedaan, dat was wel wat meer werk, maar zeker geen uren. Het is alleen lastig om een punt te zoeken, om je op te richten. Je hebt wel de camera aan de bovenkant, maar aan de onderkant zit geen makkelijk punt.

De randjes waren zoals gezegd iets lastiger. Uiteindelijk is het genoeg om je iPhone gewoon even een uurtje te laten liggen en dan nog een keer te proberen. De 'handpalming' techniek werkt dan echt goed. De achterkant vindt ik echt zoo top!! Mooie glanzende achterkant en je hoeft niet bang meer te zijn dat er iets krast.

Vandaag heb ik de de chrome randjes aan de boven- en onderkant gedaan en de hoekjes (de punten van de hoekjes moet je apart doen, met hele kleine stukjes plastic).
De hoekjes waren goed te doen, alleen de chrome randjes waren nog best lastig en ben ook niet helemaal tevreden over het resultaat. De randjes lopen bol en de invisibleSHIELD stukjes waren gewoon recht, wat ervoor zorgt dat het natuurlijk niet super recht zit, met een beetje rekken is het me toch gelukt. Het ziet er niet super uit, maar de chrome randjes zijn bedekt.

Tot nu erg tevreden, een belangrijk punt vind ik ook de grip. De grip is echt zoo veel verbeterd dat hij niet snel meer uit je handen zal vallen.

De shield is verder nauwelijks zichtbaar, de meeste luchtbelletjes zijn al verdwenen, alleen zit ik nog wel met een vraag.

Ik heb een aantal verticale strepen over mijn beeldscherm lopen, die zie je best goed bij een lichte achtergrond. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zullen deze weer verdwijnen na een aantal dagen, of moet je de hele voorkant er weer opnieuw opzetten?
  #14  
Oud 31-08-08, 00:35
Valrox Valrox is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

@ Jappe,
Ik heb Invisible shield nu al een week en zie de verticale strepen nu nog steeds. Ik ben blij met de bescherming die het product bied maar het is wel zeer storend op wit achtergrond.
  #15  
Oud 01-09-08, 17:34
Jappe Jappe is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valrox Bekijk bericht
@ Jappe,
Ik heb Invisible shield nu al een week en zie de verticale strepen nu nog steeds. Ik ben blij met de bescherming die het product bied maar het is wel zeer storend op wit achtergrond.
Ja, ben vooral blij met de achterkant.

Meer mensen die last hebben (gehad) van dit probleem?
  #16  
Oud 01-09-08, 20:50
Tjainie's schermafbeelding
Tjainie Tjainie is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Het hoge noorden
Berichten: 60
Standaard

mmm wordt nog wat k hem de invisibleshield besteld.. :S

Laatst gewijzigd door Tjainie; 04-09-08 om 17:43.
  #17  
Oud 04-09-08, 17:41
Missbaksel Missbaksel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Kheb net een dag de invisible shield, kheb last van de strepen op het beeldscherm en de hoeken zijn verdomd lastig ! bij mij zien ze niet uit. denk tog maar bodygaurdz
  #18  
Oud 11-09-08, 15:15
Tjainie's schermafbeelding
Tjainie Tjainie is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Het hoge noorden
Berichten: 60
Standaard

Ik heb de shield binnen en de achterkant erom gedaan. Hij ligt nu te drogen, maar ik twijfel dus of k de voorkant er wel op doe aangezien er veel mensen klagen over de verticale strepen. Bij mij is de achterkant namelijk belangrijker, voorkant kan je eventueel met een normale berschermfolie beschermen.
  #19  
Oud 11-09-08, 17:43
Missbaksel Missbaksel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjainie Bekijk bericht
Ik heb de shield binnen en de achterkant erom gedaan. Hij ligt nu te drogen, maar ik twijfel dus of k de voorkant er wel op doe aangezien er veel mensen klagen over de verticale strepen. Bij mij is de achterkant namelijk belangrijker, voorkant kan je eventueel met een normale berschermfolie beschermen.
In wat voor doos zat die ?

Want ik had ook eerst last van strepen en heb dit bij zagg vermeld, kreeg kostenloos nieuwe opgestuurd. Deze zat in een totale andere doos en de hoekjes(shield) waren ook anders gedaan vet raar maar nou gelukkig geen last meer van strepen
  #20  
Oud 17-09-08, 10:08
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

ik heb net de Bodyguardz erop gedaan. Moet zeggen dat ik totaal geen last heb van verticale strepen op de voorkant. De achterkant ging eerst zwaar slecht en dus heb ik die er weer vanaf gehaald en de andere erop geplakt. Gelukkig levert Bodyguardz 2 setjes aangezien het de eerste keer denk ik bij de meeste mensen nog een beetje aanklooien is.

Verder is het volgens mij wel echt heel belangrijk dat je hem echt 48 uur of langer laat drogen, want bij werd hij steeds mooier. Ik ben nu heel tevreden met het resultaat alhoewel op de achterkant nu langs de randen wel een aantal kleine bubbeltjes zitten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis full body protection (zoals invisbleshield) shadownet iPhone accessoires en onderdelen 15 02-05-11 00:03
Bodyguardz iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 28 25-09-10 17:02
BodyGuardz krasbestendigheid Stijnhoofd iPhone accessoires en onderdelen 3 10-08-10 19:53
Bodyguardz Yargo iPhone accessoires en onderdelen 3 10-07-09 13:32
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.