//

Adapt Active Car Holder voor iPhone

Adapt Active Car Holder voor iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPhone 3G en ben op zoek naar een handsfree carkit. Nu heb ik er 1 gezien op de site www.isupplies.nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-08, 00:56
Biver75 Biver75 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard Adapt Active Car Holder voor iPhone

Ik heb sinds kort een iPhone 3G en ben op zoek naar een handsfree carkit. Nu heb ik er 1 gezien op de site www.isupplies.nl. Daar staat een carkit voor de iPhone 1G voor €40 en voor de 3G voor €80.

Kan iemand mij vertellen wat hierin het verschil is? Ik weet niet of er een verschil in de 1G en 3G zit qua afmeting of hierdoor de carkit voor de 1G niet te gebruiken is...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-08, 00:39
iPhoneMarco iPhoneMarco is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Er zit inderdaad verschil in de afmetingen tussen de 1G en 3G. Bij de iPhoneClub shop is de kit met oplader binnenkort ook beschikbaar voor 49,95. De versie met de handsfee is niet aan te bevelen. Het lijkt een beetje op het ouderwetse 'bakkie' waarbij je de microfoon (die aan een snoer zit) moet oppakken. Een bluetooth headset is dan beter

Laatst gewijzigd door iPhoneMarco; 04-09-08 om 00:42.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad car-holder/mount koffiezet iPad algemeen 6 26-04-11 12:32
Car-holder Tony iPhone accessoires en onderdelen 1 06-12-10 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.