//

Pioneer X1BT Autonavigatie met iPod Adapter

Pioneer X1BT Autonavigatie met iPod Adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de auto een Pioneer X1BT navigatie, radio telefoonsysteem met een iPod adapter. Zodra ik mijn iPhone ontvangen had heb ik hem natuurlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-07, 09:04
elifafd elifafd is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard Pioneer X1BT Autonavigatie met iPod Adapter

Ik heb in de auto een Pioneer X1BT navigatie, radio telefoonsysteem met een iPod adapter.
Zodra ik mijn iPhone ontvangen had heb ik hem natuurlijk direct getest met de Pioneer. Alhoewel de iPhone aangeeft dat het accessoire niet compatible is werken alle functies, telefoonfunctie (via BT) en de iPodfunctie via de kabel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-07, 20:33
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Dus voor alle duidelijkheid (ik heb nog geen Iphone) de iphone blijft in de jaszak zitten en als de telefoon gaat, dan neemt de avic het gesprek over?

Dat zou mooi zijn, ik heb nu een x1bt en een nokia 73 werkt perfect maar ik wil absoluut de handsfree functie ter beschikking hebben. (echte handsfree dus ook automatisch opnemen als er gebeld wordt).

Volgens info dat ik elders heb gelezen zou Apple namelijk alleen de comfuncties op de bluetooth uitgeschakeld hebben.

Bob.
  #3  
Oud 10-02-08, 11:39
ferryl65 ferryl65 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 12
Standaard

Hoe zit het eigenlijk met de microfoon, kan er een externe microfoon aangesloten worden op de X1 ? Heb zelf de X1 zonder bluetooth maar wil de bt unit erbij aanschaffen.
  #4  
Oud 04-03-08, 10:10
ferryl65 ferryl65 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 12
Standaard

Bluetooth unit aangeschaft, er zit daar dus een microfoon bij, helaas werkt de unit niet op mijn x1 omdat het een oudere model is, dus toch maar de X1BT aangeschaft, werkt wel nu ;-) alleen het automatisch aanmelden en telefoonboek werkt niet, mischien dat er volgend jaar een update komt hiervoor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 en Grom iPod adapter probleem? Channie iPhone algemeen 3 08-12-10 18:37
probleem met iphone en pioneer radio remykemner iPhone algemeen 2 27-08-09 21:18
ipod iphone adapter Leonk iPhone accessoires en onderdelen 2 23-04-09 12:49
werkt ipod adapter cd-ib1002 ook met iphone 3g mamutskywalker iPhone accessoires en onderdelen 2 05-12-08 12:08
iPod adapter geschikt voor iPhone? Switch iPhone accessoires en onderdelen 17 03-04-08 08:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.