//

Firmware 2.1 en Dension car audio aansluiting

Firmware 2.1 en Dension car audio aansluiting discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat schetst mijn verbazing? Sind ik mijn iPhone (eerste generatie) heb geupdate naar firmware 2.1 (gewoon direkt via iTunes, dus ben mijn Cydia en Installer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-08, 19:15
ridmaur ridmaur is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 14
Standaard Firmware 2.1 en Dension car audio aansluiting

Wat schetst mijn verbazing? Sind ik mijn iPhone (eerste generatie) heb geupdate naar firmware 2.1 (gewoon direkt via iTunes, dus ben mijn Cydia en Installer kwijt) wordt opeens mijn telefoon opgeladen via mijn Dension Gateway 300 aansluiting in mijn auto. Ik krijg nog steeds de melding dat er sprake is van een niet-gesupporte accessoire zodra ik de iPhone aansluit, maar dat maakt niet uit: afspelen doet ie toch wel. Opladen, dat mankeerde eraan en dat lijkt nu te zijn opgelost. Ik heb dit overigens niet kunnen lezen in de release notes
Iemand soortgelijke ervaringen?

groet,
Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 21:50
simonp simonp is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Bij mijn eerder niet-ondersteunde accesoire laadt de iPhone nog steeds niet op (iYiYi, iPod dock + radio etc.).
  #3  
Oud 16-09-08, 22:12
peeter peeter is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 13
Standaard

ja, dat klopt. De USB box in mijn c4 (=gw300) laadt nu ook ineens de iphone op. Hij stopt wel telkens als ik een nummer doortik met laden. Al met al helemaal blij!
  #4  
Oud 19-09-08, 01:35
B-ass B-ass is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 6
Standaard

Nee, mijn 2G laadde en speelde al vanaf 1.1.2 t/m 2.1 op mijn Ice Link plus (=Gateway 100). Mijn 3G (2.1) speelt wel, maar laadt helaas niet meer op. Dit vanwege het ontbreken van firwire suppport (12V) op de 3G. Nu moet het USB(5V). Heb nog geen oplossing bedacht voor dit probleem...
  #5  
Oud 11-10-08, 00:34
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Hoi mensen het dension werkt echter wel met ipod als iphone als maar het stekker tulp blauw en geen groen is !

Groetjes erkan

ps jullie kunnen het stekker tulp bestellen bij dension zelf!
  #6  
Oud 02-12-08, 16:45
jer0en72 jer0en72 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ssandokan Bekijk bericht
Hoi mensen het dension werkt echter wel met ipod als iphone als maar het stekker tulp blauw en geen groen is !

Groetjes erkan

ps jullie kunnen het stekker tulp bestellen bij dension zelf!

Erkan, heb jij hier ervaring mee? (met andere woorden; zelf gedaan). Ik belde namelijk naar het bedrijf waar ik de mijne heb in laten bouwen en die vertelden me dat ik een nieuwe nodig had....
  #7  
Oud 03-02-09, 18:59
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

trap nooit in wat ander inbouw dealer zegt die willen altijd meer geld verdiene ..............vraag altijd eerst de hoofd dealer ........ik zal wat leuks vertellen ik heb toevallig een mercedes e klasse w211 en daar zit zon carkit orgineel van mercedes zelfs en werkt met het telefoon nokia 6310i .......en zoals jullie weten werkt iphone niet op die carkit ...........dus naar de inbouwdealer en wat dacht je dat hij zei .............die zei me tja sorry er is wel een oplossing voor om met iphone handsfree te kunnen praten en dat kostj e dan wel 1000 euro ....ppffff ik dacht direkt loat goan voordat 1000 euro kan ik zeer leuke dingen mee kopen ...........dus ben opzoek gegaan naar een oplossing en kwam tot conclusie dat je met een t mobile abonement een (duo simkaart) kunt krijgen ....het zijn 2 simkaarten met zelfde nummer ............eenmalige aanvraag kost echter 17.99 euro met de 2e simkaart kun je dan in nokia 6310i doen zo kun je allertijde met je tel handsfree bellen in je auto ......zodra uit je auto stapt en je sluitje auto af daarna kun je weer verder met iphone bellen !!!! dus je kunt nooit twee tel gelijk gebruiken maar wel zeer goede oplossing om goedkoop in mercedes handsfree te kunnen praten !!!
  #8  
Oud 03-02-09, 19:02
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

ps : heb trouwens dension gateway 500 most voor mercedes !

dus als u vragen hebt vraag gerust sorry wegen me late reactie was even een tijd offline
  #9  
Oud 03-02-09, 22:37
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik wil ook wel zo'n gateway maar heb een OEM radio en zie nergens een aansluiting zitten aan de achterkant .
  #10  
Oud 04-02-09, 16:00
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

hoiii zou je nader kunnen verklaren om welke auto het gaat en met welk type oem radio speler je nu bedoeld !

bij mijn auto radio zat er ook geen aansluiting vandaar gateway 500 gekocht !!!!
  #11  
Oud 04-02-09, 20:42
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

een bmw e39 uit 1999 . weet alleen niet of type radio business of proffesional is of hoe je dat kan zien .
  #12  
Oud 04-02-09, 21:30
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Je moet echter wel kijke of het een business of proffesional is ...als je tijd hebt kun je zo bij de bmw dealer vragen .....die weten het echter wel !!
Kijk daarna naar dension site daar kun jij je auto model en bwj invullen daarna verschijnt er welke type gateway je moet hebben is echter zeer maaklijk omdat te achtehalen en wees niet bang je kunt niets verkeerds doen .......let wel op gateway 100 is de goedkoopste versie en 300 en 500 duurdere !!! Zols ik nu zie ....kan bij jou auto wel dension gateway 100 of 300 keuze is aan jou 100 is de goedkoopste en 300 is beetje duurdere variant !!!! Ik raad jou aan gateway 300 want daar kun je usb connect gebruiken wat goed is voor usb aansluitingen !
[size=2]groetjees erkan [/size]

ga anders even naar het site van dension daar zit alle info wat je nodig hebt !!!!
  #13  
Oud 04-02-09, 21:43
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik ken de site , ben er al een jaar op aan het kijken of zo haha. Zal idd beter ff bij de dealer langsgaan voor het type . Dus jij bent er van overtuigd dat ik de iphone hiermee kan aansluiten ?
  #14  
Oud 04-02-09, 22:00
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Jah dat kun je zekers vermeld even bij bestelling dat de kabel blauw moet zijn wegens dat je iphone gaat gebruiken .......en benadruk dat bij de inbouwdealer ook aub ..............anders stuurt dension jouw een groene en dat werkt echter niet met iphone ,die groene is bestemd voor ipods !!!dus dock kabel moet blauw zijn en geen witte of groene ....let daar aub op oke ?
Ps: En je weet iphone werkt niet handsfree met gateways bleuthoot bta 1500 is nog niet storings vrij !!! Heb naar de fabrikant gebeld ne die zeiden het werkt nog niet storingvrij !!!


Hoop daje aan deze info genoeg hebt en zelf vertrouwen hebt gekregen !!
  #15  
Oud 04-02-09, 22:03
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

ga deze week wel ff langs de dealer . alleen jammer van die kleur kabels want heb ipod touch en iphone . bedankt en de uitkomst post ik hier wel .
  #16  
Oud 04-02-09, 22:14
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

HAHAHAHA HEY JOH DOE NIET ZO GEK DIE KABEL VERDWIJNT ACHTER DE RADIO UNIT JE ZIET ECHTER NIEKS VAN DAT GROENE !!!BEHALVE HET DOCK AANSLUITING EN DIE IS ZWART HET WAS GOEIE AANMERKING TROUWENS LOL .

WENS JOU VERDER VEEL SUCCES ERMEE !!
EEN NOG LAATSTE TIP .....LAAT AUB DAT GATEWAY DOOR INBOUWSTATION INBOUWE ZO VOORKOM JE PROBLEMEN MOCHT JE ZELF WILLEN INBOUWEN
!!! MEESTAL VERVALT DE GARANTIE ALS JE ERMEE VERKNOEID .

DOEI DOEI TOT HORENS
  #17  
Oud 04-02-09, 22:17
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

hahah ik bedoelde die kleuren kabels omdat ik zowel ipod touch als iphone heb dus niet kan switchen tussen beide .
  #18  
Oud 04-02-09, 22:32
ssandokan ssandokan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

HAHAHAHA ......HEB GOED NIEUWS JE KUNT MET DIE KABEL IPOD TOUCH ALS IPHONE GEBRUIKEN HEB AL GETEST !!!

dus zit daar niet over in !!!


groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting Smeikkie iPhone accessoires en onderdelen 4 18-12-10 18:30
iPhone car audio GroovyDoc iPhone algemeen 11 23-04-10 18:36
Ervaringen Dension Gateway 100 en 3G? Channie iPhone accessoires en onderdelen 23 13-12-09 15:07
iPhone werkt niet meer in Dension autohouder chander iPhone accessoires en onderdelen 4 18-03-09 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.