//

Ervaringen Parrot MKI 9200 en Iphone 3g?

Ervaringen Parrot MKI 9200 en Iphone 3g? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb exact dezelfde problemen met de Parrot 9200 als Kaiistan. En ik moet zeggen dat ik baal als een stekker. Een hoop geld uitgegeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 25-11-09, 18:22
winfriend winfriend is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Angry Parrot 9200: NO GO

Ik heb exact dezelfde problemen met de Parrot 9200 als Kaiistan. En ik moet zeggen dat ik baal als een stekker. Een hoop geld uitgegeven voor -wat volgens de meeste reviews - de beste keuze was en vervolgens werkt het allemaal maar half of helemaal niet.

Ik ga dus ook een brief op poten schrijven naar Parrot en voorlopig op zoveel mogelijk forums schrijven wat voor ellende ik met dat ding heb.
Zo zwaar de pest heb ik er dus in!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #82  
Oud 06-12-09, 11:39
jaybee jaybee is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Echt het allerslechtste apparaat op de markt. Ik heb het nu opgegeven maar ik heb een jaar lang alleen maar ellende gehad met MKI-9200:
- Geen verbinding met iPhone te maken via Bluetooth
- Vastlopers bij wisselgesprek
- Slechte geluidskwaliteit

De enige manier waarop ik het werkend kreeg was standaard een USB stick met een firmware update in de auto. Als er ook maar iets was draaide ik de update die een nieuw systeem er op zette en dat werkte het weer een dag.

Waardeloos, niet kopen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
parrot mki 9100, "works with iphone" rikkie123 iPhone accessoires en onderdelen 7 01-02-12 18:06
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 ferrykok iPhone algemeen 21 09-09-10 13:51
Parrot MKI 9200, BT stop tijdens pairen duvel81 iPhone accessoires en onderdelen 2 30-06-10 10:49
Parrot CK V3.13 met iPhone 3G jordiavp iPhone algemeen 0 29-10-09 18:41
Iphone 3G+Parrot CK3000 obionenairobi iPhone accessoires en onderdelen 5 04-01-09 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.