//

Headphonies

Headphonies discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, op headphonies.com kun je mini speakertjes kopen, ik zou er graag een wille voor aan mijn sleutel hanger. nu ben ik best bereid daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-08, 21:37
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Lightbulb Headphonies

hey, op headphonies.com kun je mini speakertjes kopen, ik zou er graag een wille voor aan mijn sleutel hanger. nu ben ik best bereid daar 30$ voor te betallen, maar niet de 42$ verzendkosten. dus nu vroeg ik me af, misschien iets voor in de iPhone shop, of iemand anders een klein winkeltje ofzo? of zijn er meer mensen die dit probleem hebben en samen een paar tegelijk willen kopen?

PS: als iemand een verkoper in europa vind zou ik het op prijs stellen als je hier even een linkje achter liet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-08, 22:46
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

LOL $42 verzendkosten... Is er geen andere site die het ook verkoopt?

Ik haal wellis skins bij gelaskin en daar zijn de verzendkosten $10 ongeveer vanuit amerika met fedex naar NL...
  #3  
Oud 07-12-08, 13:16
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

na een mailtje te hebben gestuurt kreeg ik een mail terug, ze begrepen het probleem. Headphonies heeft de kostn verlaagt, naar 32$ voor mij alsnog te veel, ik heb wel een andere site gevonden. enjoymedia.ch gaat ze ook verkopen, zij mailde mij dat de verzend kosten daar maar 4.80 (euro) zijn. de prijs van de hedphonies zelf weet ik niet. ik kreeg ook de mededeling dat ze morgen (dus 07-12-08) te koop zouden zijn.

dus voor iedereen die ook geintereseert is, op www.enjoymedia.ch gaan ze verkocht worden.
(net gekeken, nog niets te vinden)
  #4  
Oud 17-12-08, 16:22
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

ik heb hem inmiddels binnen, de levering is erg snel, hij was sinds 16e in voorraad en sinds vandaag (17e) bij mij thuis. het geluid is verrassend goed voor z'n klein speakertje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.