//

Help! Volume op nieuwe Apple 3G dock werkt niet?

Help! Volume op nieuwe Apple 3G dock werkt niet? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb net een gloednieuwe originele Apple 3G dock gekocht! Als ik muziek luister via de audio-uitgang aan de achterkant, direct naar mijn headset, kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-08, 09:23
BoB_Ross BoB_Ross is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Unhappy Help! Volume op nieuwe Apple 3G dock werkt niet?

Hi,

Heb net een gloednieuwe originele Apple 3G dock gekocht!

Als ik muziek luister via de audio-uitgang aan de achterkant, direct naar mijn headset, kan ik het geluid amper zachter zetten... eerlijk gezegd hoor ik geen verschil en het geluid staat knetterhard...

Kent iemand dit probleem?

Is er iets aan te doen?? Anders kan ik de Dock alleen gebruiken met een versterker ertussen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-08, 10:24
brammert's schermafbeelding
brammert brammert is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar brammert
Standaard

Dit is denk ik een bekend "probleem"

Het is het zelfde als je je headset aan de laptop gooit.

Ik zou het gewoon via je versterker laten lopen inderdaad een oplosing hiervoor lijk me namelijk ook redelijk ver te zoeken.
Alhoewel ik het altijd verkeerd KAN hebben
__________________

  #3  
Oud 10-12-08, 18:05
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Nou, hier is een hele simpele verklaring voor. De aansluiting aan de achterkant van de dock is een line-out. Een line-out heeft altijd een vast sterk volume dat bedoelt is voor een versterker.

Ik heb vroeger een Minidisc gehad waarin een line-out functie zat, de headphone uitgang kreeg dan een line-out signaal zonder aangepaste bas. Maar dan moest je niet je oordopjes er op zetten want dan was je meteen doof.

De laptop vergelijking geld eigenlijk ook niet omdat die wel is bedoelt voor headphones, maar ook als line-out, die kan wel in volume variëren.
  #4  
Oud 10-12-08, 22:08
BoB_Ross BoB_Ross is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boeiend Bekijk bericht
Nou, hier is een hele simpele verklaring voor. De aansluiting aan de achterkant van de dock is een line-out. Een line-out heeft altijd een vast sterk volume dat bedoelt is voor een versterker.
...
De laptop vergelijking geld eigenlijk ook niet omdat die wel is bedoelt voor headphones, maar ook als line-out, die kan wel in volume variëren.
yes...thanks! begrijp het nu... maar toch raar dat je dan dus toch naast het feit dat je de een Dock hebt er toch nog extra je headphones aan de bovenkant erin moet pluggen...

Had namelijk de Dock gekocht voor op mijn werk om de snoeren en zo wat op te ruimen, maar goed... dat moet dan maar!
Reageren

Labels
apple, audioprobleem, dock, geluid, hard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume werkt niet/soms ruberinho iPhone algemeen 6 04-01-13 21:20
volume aanpassen bij interne luidspreker werkt niet meer?! Veronikaas iPhone algemeen 0 06-12-10 19:53
Volume slider werkt niet icm koptelefoon tipex iPhone algemeen 0 20-10-09 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.