//

Carkit, is het echt zo moeilijk?

Carkit, is het echt zo moeilijk? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Maar: Komt het dan wel heel aan en hoe zit het met garantie Ach, bij dit soort bedragen neem ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01-07-09, 23:22
eddythepeddy eddythepeddy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Maar:

Komt het dan wel heel aan en hoe zit het met garantie
Ach, bij dit soort bedragen neem ik graag het risico hoor. Heb ik al genomen door in de UK te bestellen wat me slechts 17eur bespaart. Heb ik ook geen garantie hier...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-07-09, 13:40
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!
  #63  
Oud 15-07-09, 16:24
eddythepeddy eddythepeddy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!
Ik heb 'm nu een paar dagen, en als carkit is ie echt fantastisch! Supergoed geluid aan beide kanten en erg gebruiksvriendelijk qua pairen, snel aanzetten en linken met je telefoon (lukt me tijdens het overgaan zelfs!), opnemen, etc.

Verwacht niet teveel van de FM-functie voor muziek want die kwaliteit is beneden mijn kwaliteitseisen voor muziek. Kan overigens ook door mijn oude HTC TyTNII komen (ik wacht nog op mijn 3GS). Voor stemgeluid over de speakers tijdens het bellen werkt het wel weer super!

Kortom: als jij 'm binnenkrijgt en hij werkt heb je echt een koopje voor dat geld!
  #64  
Oud 19-07-09, 22:08
lsp lsp is offline
• iOS 10.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 61
Stuur een bericht via MSN naar lsp
Standaard

Weet iemand of dit gaat werken:
Griffin lader met bediening en aux kabel
brodit passieve houder (enig nadeel stekker steken) of past de pass trough ook?

Ik hoor het graag
__________________
Ipad 32GB Wi-Fi 3G, Iphone 6+ 64Gb
  #65  
Oud 19-07-09, 22:13
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Dit staat op de site van griffin:
From our testing, this product appears to be partially compatible with the iPhone 3G. When you attach the product, your iPhone 3G will present a message notifying you that the attached device is not made to work with the iPhone, and asking you if you'd like to switch your iPhone into Airplane Mode. You can clear this screen by pressing Yes or No. Once that screen is cleared, all functions of this product should work normally.
Please note that this product has not been approved by Apple for use with the iPhone, and any future firmware updates may affect its functionality.

Of hij werkt... weet ik niet wil hem zelf ook bestellen..
Pascal
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #66  
Oud 19-07-09, 22:29
lsp lsp is offline
• iOS 10.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 61
Stuur een bericht via MSN naar lsp
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk bericht
Dit staat op de site van griffin:
From our testing, this product appears to be partially compatible with the iPhone 3G. When you attach the product, your iPhone 3G will present a message notifying you that the attached device is not made to work with the iPhone, and asking you if you'd like to switch your iPhone into Airplane Mode. You can clear this screen by pressing Yes or No. Once that screen is cleared, all functions of this product should work normally.
Please note that this product has not been approved by Apple for use with the iPhone, and any future firmware updates may affect its functionality.

Of hij werkt... weet ik niet wil hem zelf ook bestellen..
Pascal
Thnx met mijn neus gekeken maar de combinatie is niet goedkoop, dan wil ik wel weten of het werkt.
  #67  
Oud 22-07-09, 20:46
Ard Buijsen Ard Buijsen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Na lang wikken en wegen een Parrot MKi9200 gekocht in combinatie met een Brodit passieve cradle die geschikt is voor de Parrot. Vandaag is alles ingebouwd in onze BMW van 2000. Heb maar even de tijd gehad het uit te proberen maar de eerste ervaringen zijn erg positief. Het heeft wat gekost maar dan heb ik ook wat.
  #68  
Oud 22-07-09, 20:53
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Mijn autoradio heeft geen aux aansluiting maar heeft wel aan de achterkant 2 tulip aansluitingen (rood/wit).Bij onze lokale shop heb ik een merkloos "Audio stereokabel 3,5mm m - 2 x RCA 2mtr" gekocht. De muziek speelt hij nu af over de 2 achterste speakers. Klopt dit ?
Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij over alle 4 speakers het geluid afspeelt ?
  #69  
Oud 22-07-09, 20:55
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Je hebt gelijk, ik heb hem besteld voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ben erg benieuwd!
Heb je hem al binnen ? ik heb hem namelijk ook besteld en ben eigenlijk benieuwd hoe lang het duurt voordat hij binnen is.
  #70  
Oud 22-07-09, 21:06
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Ja ik heb hem binnen, gisteren voor het eerst in de auto uitgeprobeerd, prima ging het! Ik heb hem nog niet over de FM geprobeerd omdat mijn autoradio automatisch doorscant als hij statisch ontvangst heeft. Daar moet ik nog even naar kijken.

je krijgt hem heel simpel in een envelopje met foam gestuurd, althans van die plastic bubbel dingetjes.
  #71  
Oud 22-07-09, 21:09
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Ja ik heb hem binnen, gisteren voor het eerst in de auto uitgeprobeerd, prima ging het! Ik heb hem nog niet over de FM geprobeerd omdat mijn autoradio automatisch doorscant als hij statisch ontvangst heeft. Daar moet ik nog even naar kijken.

je krijgt hem heel simpel in een envelopje met foam gestuurd, althans van die plastic bubbel dingetjes.
Top! Wanneer heb hem binnen gekregen ?

Ik had al een aantal reviews gelezen en deze waren allemaal lovend.
  #72  
Oud 23-08-09, 12:39
Davy12 Davy12 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
Ik heb de carcom cradle icm een pioneer bt autoradio met ext mic. Werkt perfect. Laden, bellen, muziek, alles wat jij wil.
Ik heb sinds een paar dagen een carcomm cmic-102 ingebouwd in mijn auto! Muziek over de speakers in de auto werkt perfect. Kreeg na een dag alleen de foutmelding dat deze lader niet geschikt is voor mijn iPhone en dus niet oplaad. Is hier een oplossing voor?
  #73  
Oud 23-08-09, 16:19
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door signs2007 Bekijk bericht
Top! Wanneer heb hem binnen gekregen ?

Ik had al een aantal reviews gelezen en deze waren allemaal lovend.
Paar dagen later, binnen 5 dagen denk ik wel. Echt good buy. Goede ebay dealer.
Reageren

Labels
bellen, bluetooth, carkit, opladen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Carkit écht nodig? azrael iPhone Navigatie 6 30-11-10 12:47
Nu valt het echt op...slecht netwerk pwain Orange 1 17-07-10 15:20
Police Scanner, echt en is het wat? mathijs666 iPhone Apps 5 12-03-09 19:03
iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? Grasmaaier Koopinformatie Nederland 6 09-04-08 20:42
Flytunes, komt het echt van de grond of is het een Hoax?? Celf Archief 2 23-01-08 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.