//

Wat is de dunste siliconen case (3G)?

Wat is de dunste siliconen case (3G)? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar de dunste siliconen (of ander materiaal) case zodat mijn iphone tegen een stootje kan. Wie weet welke de dunste is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-09, 15:10
hans-wouter hans-wouter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard Wat is de dunste siliconen case (3G)?

Ik ben op zoek naar de dunste siliconen (of ander materiaal) case zodat mijn iphone tegen een stootje kan.

Wie weet welke de dunste is die verkrijgbaar is?

Groeten,
Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-09, 16:33
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb er mij eentje van More.thing.com besteld, zie link hieronder.

Ultra Slim Silicone Case for iPhone3G [ AP05-005 ]

De prijs valt reuze mee, ik heb er ineens twee besteld omwille van de verzendkosten, voor het tot bedrag (24€) koop ik er heus geen 2 in de winkel. Nu heb ik een dual skin van Proporta en die is anders ook goed, maar zeker niet dun en door de dubbele laag zit er regelmatig vuil tussen en dat wil ik niet meer, vandaar mijn aankoop bij More.thing.com.
  #3  
Oud 20-01-09, 12:21
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb de cases van More.thing vandaag aangekregen en ben er tevreden over, de afwerking is wat minder (camera- en koptelefoongat zijn niet 100% rond) dan de "dure" cases die je in de speciaalzaken koopt, maar van pasvorm passen ze perfect en voelen heel goed aan.
De ultra slim voelt heel dun aan en tegelijk ook stevig, de andere die ik gekocht heb is wat dikker en voelt uiteraard ook heel stevig aan. Daarmee wil ik besluiten dat dit geen verkeerde koop is geweest. Bij de ulta slim is de print van de iPhone op de rug zichtbaar door de case heen, wat voor velen allicht wel een pluspunt is.
  #4  
Oud 21-01-09, 01:00
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie Robbertsen Bekijk bericht
De cases van More Thing zijn in Nederland ook te koop via iPhone Compleet || maak je iPhone 3G compleet - iPhone compleet. De prijzen zijn meestal iets lager en de verzendkosten zijn 1,50. Het merendeel van de cases is op voorraad.

Groet,
Stephanie
Zet de site van more.thing eens in €uro's, dan zie je dat ze gemiddeld 2€ goedkoper zijn, bestel je twee of meerdere cases, dan doe je je voordeel tov die site die je vermeld. Ik heb een week op mijn pakje moeten wachten, wat niet slecht is als je weet dat het van Hong Kong komt.
  #5  
Oud 21-01-09, 02:39
koekeloer's schermafbeelding
koekeloer koekeloer is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 11
Standaard

die ultra slim case lijkt erg veel op de iluv welke je bij de mediamarkt voor net onder de 20 euro kan halen, net een condoompje
__________________
koekeloer

Laatst gewijzigd door koekeloer; 26-01-09 om 20:09. Reden: meer info
  #6  
Oud 26-01-09, 17:38
hans-wouter hans-wouter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb nav Runaque's post bij More-Thing.com een ultra slim case besteld.

Heb het net ontvangen, uit Hong Kong inderdaad en het is precies wat ik bedoelde, ben er dus blij mee. Heb gelijk ook de portable speakers gekocht die ze aanbieden, ook een aanrader voor slechte 18 dollar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dunste doorzichtige hoedje IPhone 4 Graf Zum Kotzen iPhone accessoires en onderdelen 1 06-12-10 17:11
Wat is jouw beste case? LennartD iPhone algemeen 1 12-07-10 08:37
Wat zie jij graag op je case? miguelb28 iPhone accessoires en onderdelen 3 17-01-10 01:12
siliconen hoesje nu al kapot! buzz4 iPhone accessoires en onderdelen 0 02-07-09 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.