//

iPhone in Range Rover en tevens muziek luisteren.

iPhone in Range Rover en tevens muziek luisteren. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb eindelijk een bluetooth verbinding met de range rover. Dit werkt goed. Echter om tevens muziek te horen met de Iphone krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-07, 10:46
zinkie zinkie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: lemmer
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar zinkie
Standaard iPhone in Range Rover en tevens muziek luisteren.

Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk een bluetooth verbinding met de range rover. Dit werkt goed.

Echter om tevens muziek te horen met de Iphone krijg ik geen geluid uit de Iphone. Ik heb zo'n oplaadkabel met een digitale radiofrequentiezoeker voor de Ipod. Kan het zijn dat ik een ander type moet hebben voor de Iphone? Via een kabeltje werkt niet goed bij mijn installatie omdat het geluid zeer zwak is?

Kan iemand mij helpen met een tip?

Groet,

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-07, 15:30
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet alleen dat bijvoorbeeld een aston martin db9 of sommige japanse merken een aansluiting hebben voor een ipod/iphone (citroen of zoiets ook volgens mij). Ik ga het morgen testen om te kijken of ik via mijn iphone muziek door kan sturen naar de radio, laat het je dan wel weten. Dan moet je misschien een dergelijke kabel kopen.
  #3  
Oud 30-11-07, 12:52
JBS's schermafbeelding
JBS JBS is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard

ik heb een sport en heb een ipodhouder in laten bouwen deze werkt perfect op 87,5 iphone roept wel geen ondersteuning maar werkt goed, kan ook nummer intikken door de bleutooth verbinding
  #4  
Oud 05-12-07, 12:35
zinkie zinkie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: lemmer
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar zinkie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBS Bekijk bericht
ik heb een sport en heb een ipodhouder in laten bouwen deze werkt perfect op 87,5 iphone roept wel geen ondersteuning maar werkt goed, kan ook nummer intikken door de bleutooth verbinding
JBS

Welke ipodhouder heb jij dan voor de I phone en krijg jij daar goed de muziek mee binnen? Ik heb ook een RR sport

Groet,
Mark
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek van externe HD met iTunes luisteren op iPhone via Wi-Fi? remisc Muziek, foto & video 11 27-06-11 15:28
Muziek luisteren via iPhone/Youtube/iPad indiepopgirl iPad algemeen 2 09-02-11 10:48
Muziek: Muziek luisteren via Iphone Grasper Muziek, foto & video 4 16-03-09 21:53
via bluetooth muziek luisteren grik Jailbreak apps en thema's 1 18-08-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.