//

Danglet Wrist & Neck Strap

Danglet Wrist & Neck Strap discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Danglet, halskoord voor de iphone Vandaag (op zondag!) de envelop uit Ierland in de bus gekregen met twee Danglets, elk volgens oude Chinese traditie in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-09, 19:59
b3Gr's schermafbeelding
b3Gr b3Gr is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Danglet Wrist & Neck Strap

Danglet, halskoord voor de iphone

Vandaag (op zondag!) de envelop uit Ierland in de bus gekregen met twee Danglets, elk volgens oude Chinese traditie in een blister, die hersluitbaar is. Samen met de binnen-30-dagen retour-zonder-vragen-politiek maakt dit een goede indruk. Vanaf het moment van bestellen hebben ze er 9 dagen over gedaan om hier te komen.

Het blokje en de carabiners zien er prima uit, de nek- en polskoordjes simpel, maar functioneel. Het nekkoord had van mij wel iets langer gemogen, je kunt de iPhone nu net niet op een comfortabele lees- of game-afstand houden. Deze lengte is wel veiliger voor je iPhone en nietsvermoedende omstanders. Ik had graag gezien dat de carabiner aan het blokje had gezeten om hem dan overal aan te kunnen klikken, maar het gat in het blokje is groot genoeg om er zelf aan te hangen wat je wilt. Zo past er zelfs een grote carabiner van een centimeter of 5 op!

Wat betreft de commentaren dat het aan de dock connector ophangen van je iPhone linke soep zou zijn: een telefoon zal eerder uit je handen of van een bank of tafel vallen. Ik vind het raar dat een (video-)camera altijd een voorziening heeft om hem op- en om te hangen en een telefoon niet. Ik ben fel anti-hoesjes, dus voor mij is de Danglet erg welkom.

Ik heb voor twee Danglets € 26,45 betaald. Hierin zijn € 2,77 verzendkosten inbegrepen. Is dit duur? Ja natuurlijk, maar bij een gizmo als de iPhone weet je van tevoren dat je voor accessoires uitgemolken gaat worden.


Chris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-09, 15:14
Henri Henri is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Ik heb 'm ook binnen en loop regelmatig rond met iPhone om mijn nek om klanten panorama's te tonen. Ik heb er wel een langer koordje aan geklikt, de meegeleverde is inderdaad wel wat kort.

De constructie van de danglet is solide, twee metale haakjes klikken duidelijk hoorbaar in de metalen openingen in de iPhone. Ik ben niet van plan er mee te gaan slingeren zoals ze in de reclame doen maar heb er zeker goed vertrouwen in dat het goed vast blijft zitten.

Mocht de iPhone er toch een keer af donderen dan zal ik dat gelijk rapporteren hier
  #3  
Oud 08-07-11, 12:00
Henri Henri is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard Update, 2 jaar later

Wellicht interessant voor mensen die wederom interesse hebben in de Danglet.

Ik ben nu twee jaar, (en twee iPhones) verder, gebruik de Danglet nog steeds regelmatig en de iPhone is nog nooit losgekomen. Prima ding als je je iPhone snel en makkelijk bij de hand wilt hebben!
  #4  
Oud 08-07-11, 13:14
b3Gr's schermafbeelding
b3Gr b3Gr is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Ook nog steeds tevreden. Met de iPhone om mijn nek is er nog nooit iets losgegaan. Het gekke is: zit de Danglet met koord in een tas, dan wil het clipje nog wel eens "de verkeerde kant opschieten". Eenvoudig te verhelpen, maar kennelijk heeft het scharniertje teveel speling. Ik was van plan om hierover aan te kloppen bij de fabrikant, maar je weet hoe dat gaat...

Laatst gewijzigd door b3Gr; 08-07-11 om 16:47.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone strap (nieuw) Ezra iPhone accessoires en onderdelen 1 13-06-10 19:25
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.