//

Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield

Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Best jongens, ik heb vanaf begin al een Invisible Shield op mijn iPhone 3G en besteld deze week de Mophie Juice Pack Air. Voordat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-09, 11:35
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield

Best jongens,
ik heb vanaf begin al een Invisible Shield op mijn iPhone 3G en besteld deze week de Mophie Juice Pack Air. Voordat ik deze bestelde, heb ik contact gehad met Mophie of de Invisible Shield nog een probleem zou opleveren en ze zeiden van niet.
Welnu, ik heb eergisteren deze binnen gehad en gelijk geprobeerd. Deze ging heel stroef om de iPhone heen, maar ik kreeg het grote gedeelte(onderkant) niet meer eraf. Ik ben hierop naar twee Resellers geweest en durfde mij ook niet te helpen ,omdat ze bang waren om het te beschadigen. Uiteindelijk heb ik het eraf gekregen met een mes. Ik heb heel voorzichtig gedaan, maar mijn Iphone is licht beschadigd bij de speakers en de Mophie ook. Ik heb hierop Mophie gemaild, maar ze reageren niet,terwijl mijn eerdere ervaringen waren dat ze binnen een aantal uren een mailtje terug stuurde.
Mijn vraag is wat te doen?. En heeft iemand ook deze ervaring?.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mophie juice pack air probleem cornetho iPhone algemeen 1 21-03-11 19:35
mophie juice pack air en altijd in de stroom ino1990 iPhone accessoires en onderdelen 0 27-12-09 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.