//

iPhone 3G autohouder + lader

iPhone 3G autohouder + lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Channie Ja gesproken navigatie gaat net als iPod geluid over de speakers. Indien iPod speelt hoor je het door de muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24-07-09, 11:39
Roderickz Roderickz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ja gesproken navigatie gaat net als iPod geluid over de speakers. Indien iPod speelt hoor je het door de muziek heen. iPod uit en wel CD-ingang geselecteerd hoor je alleen de navigatie (mits geluid aanstaat op de iPhone met knopje aan zijkant)
Die Grom-kabel van jou werkt toch alleen op fabrieksradio's die bij de auto worden geleverd?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 26-07-09, 15:03
daktus daktus is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Brodit roosterhouder lijkt me wel wat, maar werkt gps dan wel goed? (oa wikango)
  #63  
Oud 26-07-09, 19:04
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roderickz Bekijk bericht
Die Grom-kabel van jou werkt toch alleen op fabrieksradio's die bij de auto worden geleverd?
Geen idee. Denk dat die ook wel op andere radio's kan worden aangesloten als deze een CD-ingang hebben.
  #64  
Oud 26-07-09, 19:38
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

ik heb een Pioneer AVIC-X1BT met een ipod aansluiting , mijn vraag is : telkens als ik mijn iphone aansluit geeft mijn iphone een melding dat dit apparaat niet hier voor is bestemd en of ik in de vliegtuigmode wil.
Is dit niet erg ? of is het beter om mijn iphone niet aan te sluiten ( overigens met mijn Ipod werkt hij goed ). Ik denk dat hij de iphone niet herkend omdat mijn pioneer ouder is dan de iphone zelf .
  #65  
Oud 26-07-09, 21:03
Arash Arash is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
ik heb een Pioneer AVIC-X1BT met een ipod aansluiting , mijn vraag is : telkens als ik mijn iphone aansluit geeft mijn iphone een melding dat dit apparaat niet hier voor is bestemd en of ik in de vliegtuigmode wil.
Is dit niet erg ? of is het beter om mijn iphone niet aan te sluiten ( overigens met mijn Ipod werkt hij goed ). Ik denk dat hij de iphone niet herkend omdat mijn pioneer ouder is dan de iphone zelf .
Dit is in principe niet erg. Enkel als je in vliegtuigmodus zit, kan je niet gebeld worden etc.
  #66  
Oud 27-07-09, 20:00
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Ik heb het geprobeerd en het werkt idd goed , geluid van navigon doet het ook over de speakers en kan gewoon naar mijn iphone/pod luisteren .
het enige is dat mijn Iphone niet oplaad via deze kabel. ( heb gelukkig een apparte auto oplader).
  #67  
Oud 30-07-09, 23:27
Triple-D Triple-D is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Deze gast op marktplaats verkoopt een heel setje voor 14,95 inclusief verzendkosten. Het lijkt veel op dat van eBay uit china en honkong, maar ik heb meer vertrouwen in een nederlandse verkoper.

Marktplaats.nl > iPhone 3g(s) houder + lader voor in auto, gratis verzending! - Telecommunicatie - Carkits
  #68  
Oud 31-07-09, 09:52
signs2007 signs2007 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triple-D Bekijk bericht
Deze gast op marktplaats verkoopt een heel setje voor 14,95 inclusief verzendkosten. Het lijkt veel op dat van eBay uit china en honkong, maar ik heb meer vertrouwen in een nederlandse verkoper.

Marktplaats.nl > iPhone 3g(s) houder + lader voor in auto, gratis verzending! - Telecommunicatie - Carkits
Laatst heb ik dezelfde houder uit China laten komen. Ik was ongeveer $5 kwijt. Was binnen 5 dagen in huis.
  #69  
Oud 03-08-09, 23:34
Johan85 Johan85 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triple-D Bekijk bericht
Deze gast op marktplaats verkoopt een heel setje voor 14,95 inclusief verzendkosten. Het lijkt veel op dat van eBay uit china en honkong, maar ik heb meer vertrouwen in een nederlandse verkoper.

Marktplaats.nl > iPhone 3g(s) houder + lader voor in auto, gratis verzending! - Telecommunicatie - Carkits
Heb het ook van deze jongen gekocht, heel nette service! Kreeg een mailtje met de verzendgegevens en twee dagen later had ik het thuis, het was goed verpakt. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik pakketjes uit China niet kreeg, dus ik blijf mooi bij Nederlandse handelaren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen over autohouder voor iPhone sjoeii iPhone accessoires en onderdelen 24 18-08-11 15:14
Iphone 3gs Autohouder zonder zuignap Arakis iPhone accessoires en onderdelen 1 14-08-10 18:59
Autohouder voor iPhone in case/hoesje klarenbl iPhone accessoires en onderdelen 11 29-07-10 21:55
Autohouder iphone 3g hummel iPhone accessoires en onderdelen 15 30-11-08 14:11
iPhone autohouder djseven iPhone accessoires en onderdelen 3 21-06-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.