//

melding accesoire aangesloten

melding accesoire aangesloten discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de auto een dension kit zitten via welk de iPhone zit aangesloten op de cd wisselaaraansluiting van de autoradio. Alles werkte perfect, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-09, 18:17
peter18091965 peter18091965 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Breda
Berichten: 1
Standaard melding accesoire aangesloten

Ik heb in de auto een dension kit zitten via welk de iPhone zit aangesloten op de cd wisselaaraansluiting van de autoradio. Alles werkte perfect, echter krijg ik sinds een week de melding "accesoire aangesloten" op de iPhone bij gebruik van de ipod functie, alles werkt verder goed alleen kan ik nu geen afspeellijsten e.d. zien. heb de connector schoongemaakt en zelfs al een nieuwe aansluitkabel aangeschaft. als ik de iPhone aanzet waneer deze al aangesloten zit geeft hij soms heel kort het normale ipod scherm en spring dan weer weg. heb ook de iPhone al gereset, ik snap het niet meer, alle andere aplicaties werken goed.

iemand nog sugesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd.... 46E iPhone accessoires en onderdelen 13 28-04-11 09:04
Aangesloten op TV melding icm autoradio Harley4 iPhone algemeen 4 29-01-11 19:55
Ongewenste melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone" Greatix Archief 7 18-01-10 23:25
Onzichtbare accesoire aangesloten -> oplaadproblemen hugo3004 iPhone accessoires en onderdelen 6 25-11-08 21:47
Iets aangesloten maar niks aangesloten rbproject iPhone algemeen 9 04-11-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.