//

Livespeakr

Livespeakr discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorig jaar al een keer gelezen over de Livespeakr ( Discount Portable iPod & iPhone Speakers, iPhone 3G, iPod Classic & Touch Folding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-09, 18:56
Trnql Trnql is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 6
Standaard Livespeakr

Ik heb vorig jaar al een keer gelezen over de Livespeakr (Discount Portable iPod & iPhone Speakers, iPhone 3G, iPod Classic & Touch Folding Speakers, Personal iTouch External Travel Speakers, Phone Speaker System) en ik dacht meteen deze moet ik hebben. Het leek mij een goede speaker maar tot mijn verbazing heb ik geen topic over de Livespeakr kunnen vinden.
Is er überhaupt iemand die zo'n ding heeft besteld? Zo ja, wat zijn je ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-09, 15:09
brekelm brekelm is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard Livespeakr nog steeds niet in Nederland!?

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik kan 'm nergens op een NL site vinden. Via Amazon lukt niet omdat ze niet aan NL leveren, evenmin via de site van DGA zelf. Alternatief is bestellen via fromus2eu, de (Nederlandse) Ellen die USA produkten doorstuurt. Ik sta op het punt dat te proberen, maar twijfel omdat ik niet weet wat voor extra kosten je er nog een sbovenop krijgt en of het dan niet de moeite loont eventjes te wachten totdat de boxjes in NL te koop zijn.
  #3  
Oud 24-10-09, 13:30
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brekelm Bekijk bericht
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik kan 'm nergens op een NL site vinden. Via Amazon lukt niet omdat ze niet aan NL leveren, evenmin via de site van DGA zelf. Alternatief is bestellen via fromus2eu, de (Nederlandse) Ellen die USA produkten doorstuurt. Ik sta op het punt dat te proberen, maar twijfel omdat ik niet weet wat voor extra kosten je er nog een sbovenop krijgt en of het dan niet de moeite loont eventjes te wachten totdat de boxjes in NL te koop zijn.
Mp3, iPod, iPhone, iPhone 3G Mini speaker met oplader! - YourStuff.nl

Deze is ook zeer compact en heeft geweldig mooi geluid voor zo'n klein ding!
  #4  
Oud 24-10-09, 13:46
brekelm brekelm is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de knoop doorgehakt en heb de Livespeakr set in Amerika bij de makers besteld, afgelopen maandag. Gisteren (vrijdag) zonder enig probleem en zonder extra kosten werd het bezorgd: 100 dollar (80 voor de speakr set, 20 transportkosten), omgerekend was dat zo'n 64 euro.

Ik ben tevreden over de kwaliteit en het gemak, zeker als reissetje (waarvoor ik het bedoeld heb). Jammer is wel dat je geen indicatie hebt over hoe vol de batterij nog is. Maar de klank en het volume is zeker toereikend voor de hotelkamer en bij de kaarttafel.
  #5  
Oud 24-10-09, 13:56
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brekelm Bekijk bericht
Ik heb de knoop doorgehakt en heb de Livespeakr set in Amerika bij de makers besteld, afgelopen maandag. Gisteren (vrijdag) zonder enig probleem en zonder extra kosten werd het bezorgd: 100 dollar (80 voor de speakr set, 20 transportkosten), omgerekend was dat zo'n 64 euro.

Ik ben tevreden over de kwaliteit en het gemak, zeker als reissetje (waarvoor ik het bedoeld heb). Jammer is wel dat je geen indicatie hebt over hoe vol de batterij nog is. Maar de klank en het volume is zeker toereikend voor de hotelkamer en bij de kaarttafel.

pff. dat vind ik wel een hele hoop geld voor even wat muziek in je hotel kamer. Dan is dat kleine ding die ik heb toch wel een stuk chiller en voor de helft van de prijs. Hoe groot is zo'n livespeakr nou precies? Ziet er namelijk wel vrij groot uit.
  #6  
Oud 24-10-09, 21:09
brekelm brekelm is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ja, daar heb je zeker gelijk in. Het is voor mij ook wel gewoon een hebbedingetje, hoor Hier wat foto's trouwens, dan kun je de grootte ongeveer inschatten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_4325.jpg‎ (40,9 KB, 9x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_4326.jpg‎ (43,5 KB, 9x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_4327.jpg‎ (39,1 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_4328.jpg‎ (35,6 KB, 8x gelezen)
  #7  
Oud 24-10-09, 21:15
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brekelm Bekijk bericht
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Het is voor mij ook wel gewoon een hebbedingetje, hoor Hier wat foto's trouwens, dan kun je de grootte ongeveer inschatten.
Oja, dat ziet er op zich nog wel netjes uit!
Een gadget! Zo zie ik dat ding van mij ook...voor zo'n klein ding wel 30euro. Maar wel echt de moeite waard. Gebruik hem zo vaak
Reageren

Labels
livespeakr, speaker



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.