//

Iphone connect en disconnect constant in autolader (Philips nu te koop bij Kruidvat)

Iphone connect en disconnect constant in autolader (Philips nu te koop bij Kruidvat) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Deze week een autolader van Philips gekocht bij de Kruidvat. Deze was daar in de aanbieding voor 9,99€. Leuk prijsje dacht ik... Het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-09, 00:34
kooimens kooimens is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard Iphone connect en disconnect constant in autolader (Philips nu te koop bij Kruidvat)

Hallo,

Deze week een autolader van Philips gekocht bij de Kruidvat. Deze was daar in de aanbieding voor 9,99€. Leuk prijsje dacht ik... Het probleem is alleen dat ik de eerste keer, toen ik hem alleen even testte (niet gereden met de auto, alleen contact aan gehad) hij het perfect deed. Nu blijft hij vervolgens knipperen (wat betekent dat de aangesloten electronica vol is, volgens de handleiding) en connect de iphone, je ziet dan even het batterijtje en vervolgens disconnect hij weer... Aan 1 stuk door het zelfde verhaal en uiteraard dus ook dat getril. Iemand enig idee wat hier mis gaat?

Heeft er iemand ervaring met deze autolader:
Devilpower Online Gsm shop & Abonnementen - [Autolader voor iPhone 3G Zwart]=


Kooimens


EDIT: Daarnaast ook in meerdere auto's geprobeerd. Zelfde probleem

Laatst gewijzigd door kooimens; 07-07-09 om 00:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 te koop bij ........ conner Archief 38 13-10-10 13:20
Spontaan herstel vereist bij plaatsen in autolader Harley4 iPhone algemeen 17 29-09-09 16:56
Wattsound autoradio Kruidvat Tr1bal iPhone accessoires en onderdelen 3 03-02-09 17:20
Wi-Fi disconnect soms FinalFrag Wi-Fi 10 24-12-08 02:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.