//

Iphone om je nek!

Iphone om je nek! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een skin of kleine case voor me Iphone met de mogelijkheid het aan een keykord(neckstrap) vast te maken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-09, 23:33
rashura rashura is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard Iphone om je nek!

Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een skin of kleine case voor me Iphone met de mogelijkheid het aan een keykord(neckstrap) vast te maken.

Tot nu toe heb ik alleen 2 aluminium cases kunnen vinden (eentje van matias armor en nog een die er erg op lijkt maar ben naam kwijt)
Maar die maken de iphone zwaarder en ik hoorde dat je moeilijk bij de rand van het scherm komt en soms touch-problemen hebt en ik heb gelezen dat sommige mensen signaalsterkte verliezen.

Betreft de Danglet, vind ik het nogal een beetje onbetrouwbaar omdat het vastzit aan een van de belangrijkste onderdelen van je Iphone en ik weet niet exact hoe stevig het metalen frame bij de connector is, vandaar dat ik er een beetje huiverig voor ben.

Als iemand een oplossing voor mij heeft om mijn iphone veilig om me nek te kunnen hangen of als iemand positieve ervaringen heeft met de danglet hoor ik het graag!



EDIT: Ik heb besloten om een leuke skin + danglet te bestellen.
Alleen lees ik net dus dat je de danglet alleen kan kopen via hun website en alleen als je een creditcard hebt.... bah

Laatst gewijzigd door rashura; 07-08-09 om 10:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MyGPS, of *** ik uit mijn nek? Yzord iPad algemeen 35 20-08-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.