//

Griffin Roadtrip & Navigon

Griffin Roadtrip & Navigon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta op het punt een griffin roadtrip aan te schaffen, zo kan ik mijn iPhone een net plaatsje geven in mijn wagen. Ik gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-09, 16:24
MD1976 MD1976 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard Griffin Roadtrip & Navigon

Ik sta op het punt een griffin roadtrip aan te schaffen, zo kan ik mijn iPhone een net plaatsje geven in mijn wagen.
Ik gebruik regelmatig Navigon, ik vroeg me dan ook af of de ontvangst van satnav voldoende is als de iphone in de roadtrip zit? ( deze zou ongeveer halverwege mijn dashboard komen )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-09, 01:41
MD1976 MD1976 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb de roadtrip gekocht en deze meer dan behoorlijk! Ontvangst sateliet is prima, klank en gebruiksgemak ook dik in orde.
De iPhone heeft nu een vaste plaats in de wagen zonder rondslingerende kabels... Nog een leuk detail, tijdens het navigeren kan je lekker naar je iPod luistern, als er instructies aankomen van navigon wordt de muziek gedempt en het huidige nummer verschijnt via rds op het disply vd autoradio!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon & iPhne4 issels iTunes 3 20-02-11 23:19
FM radio op iPhone, Griffin iFM of Griffin navigate? hdjong iPhone accessoires en onderdelen 0 21-09-10 16:29
Roadtrip naar Parijs wie wil er meerijden?? Mausse Koopinformatie Rest Europa 7 23-06-10 10:38
TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst dennis00 iPhone Navigatie 4 06-10-09 02:17
Hardware: Griffin Roadtrip & Navigon MD1976 iPhone Navigatie 0 11-08-09 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.