//

Ipod touch streamen naar stereo

Ipod touch streamen naar stereo discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg binnenkort mijn ipod touch (ik wacht nog wel even op de nieuwe ja ) Ik zou de muziek van mijn ipod ook graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-09, 19:08
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Standaard Ipod touch streamen naar stereo

Ik krijg binnenkort mijn ipod touch (ik wacht nog wel even op de nieuwe ja )

Ik zou de muziek van mijn ipod ook graag DRAADLOOS naar mijn suroundsysteem willen sturen, ZONDER tussenkomst van een mac/pc/laptop

Ik heb al vaker gekeken naar de apple airport express maar ik vind het ding echt veel te duur en volgens mij moet je pc er ook voor aan staan.

weet iemand een ander apparaat waarmee dit ook mogelijk is?
en zit er in de ipod touch nu eigenlijk bluetooth of niet, zo ja kunnen jullie een specifieke bluetooth ontvanger aanraden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-09, 23:05
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Ook al kocht je wél de Airport Express, dan nog kan je helaas niet direct vanaf je Ipod Touch/Iphone streamen via Wi-Fi naar de Airport Express.
Deze kan helaas enkel een verbinding maken met ITUNES, en dat zit niet op de Ipod/Iphone.

Ik wil nml hetzelfde met mijn Iphone 3GS, waarover ik ook al een topic had aangemaakt. Helaas gaat dit (nog) niet...

Wat wel zou kunnen is een thuis-pc waar Itunes op staat aan laten staan en via de app 'REMOTE' op je Ipod/Iphone Itunes op die PC via Wi-Fi besturen.
De PC kan je dan weer draadloos verbinden met bijv. de Airport Express die aangesloten is op je stereo.

Ikzelf wilde dit ook niet, ik wil geen pc ergens in huis full-time aan hebben staan met itunes en muziek erop.
Ook ik wilde gewoon de 32GB op mijn Iphone benutten (wat voor mij qua grootte en aantal nummers genoeg is) om direct naar een stereotoren te streamen. Helaas....

Hier het topic waarin ik heb gepost: https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post339309
  #3  
Oud 16-09-09, 10:47
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Ik doe het dus over Wireless,..met iedere UPnP / DLNA (google is je vriendje) kan je dit doen..Op mijn Iphone gebruik ik de App PlugPlayer
Ik kan van mijn Storage naar mijn stereo streamen , en met mijn Iphone bepalen wat ik speel,..ik kan van mijn Iphone naar mijn DMA (Digitale Media Adapter streamen --> dit kan je alleen NA een jailbreak Bossprefs ...(UpnP server) en ik hoor het dan ook weer over mijn stereo,...)

Groetjes !
Reageren

Labels
bluetooth, ipod touch, stereo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) NoWayOut iTunes 5 25-07-11 15:05
iPod touch: Ipod touch 4.2.1 naar 3.1.2/3.1.2 gamertje Jailbreak 1 27-03-11 20:01
iPod touch: ipod touch 3g naar 4.0.1 cassie Jailbreak 4 09-10-10 15:54
Iphone/touch wireless verbinden met stereo luds22475 iPhone accessoires en onderdelen 2 10-03-08 12:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.