//

bellen terwijl je een helm op hebt

bellen terwijl je een helm op hebt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben op zoek naar een niet al te dure oplossing om te kunnen bellen met mijn iPhone, terwijl ik een helm op heb. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-09, 18:13
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard bellen terwijl je een helm op hebt

Hoi,

Ik ben op zoek naar een niet al te dure oplossing om te kunnen bellen met mijn iPhone, terwijl ik een helm op heb. Ik wil liever niet een zelfbouw oplossing, maar iets wat stabiel is en blijft werken.

een bluetooth headset heb ik nog niet onder de 100 euro gevonden, maar misschien dat iemand mij kan helpen.



deze tekening heb ik net gemaakt, van een voor mij goede oplossing. Het is een standaard oortje zoals je die vroeger kreeg bij Nokia, Siemens en andere merken. Een enkel oortje met een microfoon die uit steekt richting je mond. Als er dan nog een knopje op de kabel zit om het gesprek te kunnen beantwoorden, zou ik helemaal klaar zijn.

Is er iemand die weet of een dergelijke oplossing ergens te vinden is? Dit zou niet al te duur moeten zijn. Ik heb geen behoefte aan een iPhone houder omdat je met handschoenen aan de telefoon toch niet kan bedienen, en ik mij bezig wil houden met het verkeer. Het opnemen moet een bijzaak zijn en gewoon kunnen terwijl ik kijk.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 18:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat kan toch met de oortjes die meegeleverd worden met je iPhone? Die kan je wel goedkoop vinden in de Media Markt ofzo..
  #3  
Oud 28-09-09, 21:03
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

dat is niet wat ik bedoel.

wat ik bedoel is dat ik een microfoon in mijn helm heb, en niet eentje die er buiten hangt waardoor de persoon die je aan de lijn hebt je niet kan horen.

ik wil graag gebeld kunnen worden als dat nodig is. vandaar dat ik deze zo getekend heb. de standaard dingen die ze verkopen bij de mediamarkt etc (voor skype) hebben zo'n oortje, maar 2x 3.5mm aansluiting (mic en speaker hebben een aparte aansluiting) welke ik niet zomaar op de iphone kan aansluiten. daarnaast ontbreekt de knop om op te nemen op zo'n kabel.
  #4  
Oud 29-09-09, 21:06
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Achzo.. ik begin je tekening te snappen Ik kan niet meteen iets bedenken, maar ik laat zeker en vast iets weten als ik wat vind.
  #5  
Oud 14-10-09, 17:21
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Waarom koop je geen bluetooth helm?
Is trouwens wel duurder dan 100 euro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebeld hebben terwijl je zelf niet hebt gebeld... iPharrell Odido (T-Mobile) 2 03-04-11 18:26
Foto als achtergrond terwijl je een thema hebt kenneth12345 Jailbreak apps en thema's 1 10-05-10 19:28
Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat LCJ Odido (T-Mobile) 5 20-08-08 21:33
Contact toevoegen terwijl je aan het bellen bent janhh iPhone algemeen 2 13-02-08 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.