//

iPhone sound dock

iPhone sound dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de mediamerkt staan hele stellingen vol iPod sound docks van diverse merken. Is er ook zoiets voor de iPhone? Ik heb mijn eigen iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-08, 20:10
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard iPhone sound dock

Bij de mediamerkt staan hele stellingen vol iPod sound docks van diverse merken. Is er ook zoiets voor de iPhone?

Ik heb mijn eigen iPhone in een aantal van deze apparaten gezet.De aansluiting aan de onderkant is gewoon hetzelfde, maar de iphone geeft een melding dat het betreffende apparaat niet geschikt is voor de iPhone. Ook heb ik ergens een verhaal gelezen van iemand die problemen met zijn iPhone kreeg nadat hij zijn iPhone ook een keer op zo een sound dock had gezet terwijl deze er niet geschikt voor bleek....ik ga ze dus niet allemaal klakkeloos proberen..

Weet iemand een goed sound dock die wel veilig en geschikt is voor de iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-08, 21:33
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Hey,

Ik heb zelf deze sinds sinterklaas: http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../3660&cl=nl,nl

Gekocht bij mediamarkt, hij geeft wel de melding dat hij er niet geschikt voor is maar dan vraagt ie of hij hem in "flight mode" moet zetten en dan werkt alles perfect, ik ben er heel tevreden over en ik heb lang gezocht en deze had heel veel goede reviews etc. Op de site kost hij 299 euro maar ik heb hem bij mediamarkt gekocht voor 160 hele goede deal dus

Veel succes
  #3  
Oud 04-01-08, 22:18
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Welke mediamarkt was dat?
  #4  
Oud 04-01-08, 23:51
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

In den haag bij de grote markt maar hij was (of is) bij elke media markt voor de zelfde prijs.
  #5  
Oud 05-01-08, 01:26
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Je kan dan alleen geen gesprekken ontvangen lijkt me aangezien hij in airplane mode moet staan om te kunnen gebruiken.....dat is dan wel weer erg jammer.....
  #6  
Oud 06-01-08, 22:59
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Vandaag even bij iFactors geweest en even geinformeerd naar sound docks i.c.m. de iphone. en wat blijkt..ze werken bijna allemaal. Als je de iphone docked verschijnt er een melding in op het scherm dat deze accessoire niet compatible is met de iphone en vervolgens word er gevraagt of je de iphone in airplane mode wil zetten. Je kan hier gewoon "NEE" op antwoorden. Het werkt dan prima en je bent nog bereikbaar ook.

Laatst gewijzigd door netvista; 12-01-08 om 21:34.
  #7  
Oud 15-01-08, 13:43
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Ik heb deze: http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../3290&cl=nl,nl

En ben daar erg over te spreken. Zit een accu in dus je hebt geen stroom nodig om muziek te luisteren, en het geluid klinkt er goed (voor een setje kleine speakers) Zit een afstandsbediening bij waarbij je je iphone kan navigeren (tracks uitzoeken, volgende vorige, harder zachter, shuffle, repeat, en het zootje uit kan zetten)

Als ik hem met mijn iPhone gebruik vraagt de iPhone wel of ik hem in flight mode wil zetten, maar als ik dan nee zeg, dan werkt hij ook gewoon (moet jij ook eens proberen stephenvis!)

Heb er in amerika 149$ voor betaald, in nl staat hij voor zo'n 130 - 150 euro geloof ik...
  #8  
Oud 15-01-08, 13:47
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netvista Bekijk bericht
Vandaag even bij iFactors geweest en even geinformeerd naar sound docks i.c.m. de iphone. en wat blijkt..ze werken bijna allemaal. Als je de iphone docked verschijnt er een melding in op het scherm dat deze accessoire niet compatible is met de iphone en vervolgens word er gevraagt of je de iphone in airplane mode wil zetten. Je kan hier gewoon "NEE" op antwoorden. Het werkt dan prima en je bent nog bereikbaar ook.
Da's overgens niet altijd zo hoor... Mijn autoradio interface (dension ice link plus) vraagt ook om de iphone in flight mode wil zetten, maar die werkt dan vervolgens niet. (wel een beetje vreemd dat m'n ipod touch daarmee wel werkt, terwijl dat gewoon dezelfde software is)
  #9  
Oud 04-02-08, 20:29
EasyI EasyI is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 49
Standaard

Koop de Apple Hifi, heb deze en ben er super tevreden over, normaal is deze niet speciaal voor de Iphone maar Iphone werkt er perfect op.

Kost nieuw wel 350 in de mediamarkt, maar hij is het waard....
  #10  
Oud 04-02-08, 20:34
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm 350 euro is mij iets te duur maar ik ben het met je eens het is een geweldig apparaat! Een vriend van me heeft hem en het geluid is prachtig!

Greetz, Stiruam
  #11  
Oud 04-02-08, 21:27
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EasyI Bekijk bericht
Koop de Apple Hifi, heb deze en ben er super tevreden over, normaal is deze niet speciaal voor de Iphone maar Iphone werkt er perfect op.

Kost nieuw wel 350 in de mediamarkt, maar hij is het waard....
Deze heb ik van de week ook maar gehaald. Was wel de laatste, maar dan ook tegen een sterk gereduceerde prijs. Het enige nadeel vind ik dat je een universele dock adapter (klein plastic adaptertje) nodig hebt waar de iphone netjes in past..en die is in NL niet te krijgen voor de iPhone. Wel voor de touch, maar die past toch niet lekker. Hoe heb jij dat opgelost?

Zo een ding dus:

  #12  
Oud 04-02-08, 21:45
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

ik heb de JBL Radial gekocht, schitterend geluid, bij de mediamarkt allemaal getest, de meeste geven maar hoge tonen en bas dreunen en niks daar tussen, de JBL gaf het beste geluid met de meeste range.
ook opvallend dat het in Airplane modus zetten bij sommige soms nodig was, anders een irri brom door de muziek te horen was, voor de Phillips maakte het niet uit, die bleef maar brom tonen maken

je krijgt bij de JBL er zelf een zak met docking portjes zodat elke Ipod of Iphone past.
en de RF afstand bediening maakt het allemaal net effe beter.

  #13  
Oud 04-02-08, 21:59
EasyI EasyI is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 49
Standaard

FF kijken welk plastiekje ik erin heb zitten ....
Nr 6 zit bij mij perfect ... (vraag me niet voor welk toestel deze normaal is... )
  #14  
Oud 04-02-08, 22:12
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EasyI Bekijk bericht
FF kijken welk plastiekje ik erin heb zitten ....
Nr 6 zit bij mij perfect ... (vraag me niet voor welk toestel deze normaal is... )
1-tje over toevallig ?
  #15  
Oud 17-02-08, 02:30
iFlix iFlix is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard iPod Hifi

Dat is fijn om te horen dat de iPhone werkt in de hifi, ik durfde die van mij er nog niet in te zetten ivm de stroomsterkte, en ik heb nog geen zin gehad o dat op te zoeken. Dan weet ik dat dus ook weer.
  #16  
Oud 18-02-08, 00:39
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephenvis Bekijk bericht
Hey,

Ik heb zelf deze sinds sinterklaas: http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../3660&cl=nl,nl

Gekocht bij mediamarkt, hij geeft wel de melding dat hij er niet geschikt voor is maar dan vraagt ie of hij hem in "flight mode" moet zetten en dan werkt alles perfect, ik ben er heel tevreden over en ik heb lang gezocht en deze had heel veel goede reviews etc. Op de site kost hij 299 euro maar ik heb hem bij mediamarkt gekocht voor 160 hele goede deal dus

Veel succes
Ziet er wel aardig uit.

Gebruik sinds kort de Apple HiFi. Ben er erg te spreken over.
Deze gaf de eerste keer ook een opmerking na ander dock connector gesplaatst te hebben. Geen last meer gehad.
__________________
Het leven is te kort om je overal druk om te maken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Iphone surround souNd Derwinnn Muziek, foto & video 1 04-05-11 16:43
Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g. k4yraa Ringtones en Wallpapers 3 18-04-11 21:02
Ipod Touch 4 past niet in Sound dock? Gathuv iPhone accessoires en onderdelen 5 29-09-10 20:53
Sound EMBED in HTML voor iPhone? ℜuben iPhone Apps 4 28-05-09 00:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.