//

Jabra Cruiser ervaringen

Jabra Cruiser ervaringen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Afgelopen week heb ik de nieuwste Plug & Play carkit van Jabra gekocht, ben er echt superblij mee! De Jabra Cruiser kan twee (!) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-09, 11:00
impulsive impulsive is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 6
Thumbs up Jabra Cruiser ervaringen

Hoi,

Afgelopen week heb ik de nieuwste Plug & Play carkit van Jabra gekocht, ben er echt superblij mee!
De Jabra Cruiser kan twee (!) telefoons tegelijk actief gekoppeld hebben en heeft een FM transmitter ingebouwd. Het idee van de Jabra Cruiser is dat je een handsfree oplossing hebt en die aan je zonneklep vastmaakt. Het geluid is erg goed en de andere partij heeft ook aangegeven dat het geluid heel helder is. EN! Ik heb de Jabra Cruiser aan mijn radio gekoppeld door middel van de FM transmitter en het werkt zowaar! Ik kan via het a2DP profiel geluid van mijn iPhone streamen naar de radio van mijn auto. Muziek en navigatiegeluiden. Echt super! Het geluid is wel iets doffer dan dat je met een stereo kabeltje op de AUX ingang aansluit.
Ik ben er echt super tevreden over. Was al enige tijd op zoek naar een goede oplossing, een oortje vind ik niks en een carkit inbouwen is te duur. Dus was dit mijn beste tussenoplossing. Ik heb de Jabra Cruiser trouwens gekoppeld met mijn iPhone 3GS. Met mijn iPhone 2G kreeg ik het nog niet werkend om muziek te zenden. Maar daar zit ik nog op FW 3.0.1.

Ik wilde even mijn ervaringen delen.
Oh, en hier is de link: Jabra Cruiser.

Groeten,

Joshua.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-10, 20:25
lexhw lexhw is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard werkt uitstekend

Werkt bij mij ook prima op een 3g.
Niet in NL kopen -> te duur.
Effe zoeken op ebay, ik had hem na +- 10 dagen in huis voor $50 (E37!) incl. vzk vanuit Brooklyn-NY
Reageren

Labels
jabra cruiser carkit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jabra pairen lukt niet ringring iPhone algemeen 4 25-07-11 05:24
Jabra BT3030 Poserman Koopinformatie Nederland 24 19-02-11 23:42
Jabra BT3030 mrgoodkat iPhone accessoires en onderdelen 0 19-07-10 18:14
Bleutooth met Jabra BT135 Pringle iPhone algemeen 1 31-05-08 22:21
Jabra BT135 en iPhone wli iPhone accessoires en onderdelen 0 11-02-08 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.