//

Welke case bij gebruik in ruige omgeving

Welke case bij gebruik in ruige omgeving discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als newbie ff een vraag. Welke case kan ik het beste gebruiken bij gebruik in een ruige omgeving. In mijn werk kom wereldwijd in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-09, 23:18
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard Welke case bij gebruik in ruige omgeving

Hallo,

Als newbie ff een vraag.

Welke case kan ik het beste gebruiken bij gebruik in een ruige omgeving. In mijn werk kom wereldwijd in de meest uiteenlopende omstandigheden.

Heb ook vaak vuile handen en wil dan toch het toestel bedienen als het nodig is. Verder goede bescherming tegen vocht en vallen etc.

Kan je je afvragen waarom neem je dan geen Sonim, ok is een andere discussie.

Maargoed ik zie nu vooral cases van Otterbox maar er zullen vast wel nog alternatieven zijn.

Alvast bedankt.

Groeten
Remcob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-09, 13:37
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard

Is er niemand die een goede alternatieve case weet?
  #3  
Oud 21-12-09, 19:58
Leo4all Leo4all is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 5
Standaard Silicone case biedt beste bescherming

Wow, wat een lelijke iPhone cases hebben ze bij Otterbox. Mijn ervaring is dat een silicone case in combinatie met een screenprotector de beste bescherming geeft. Silicone geeft de iphone veel grip. De zachte silicone absobeert de schok als je 'm per ongeluk laat vallen. En een screenprotector is een extra veiligheidje voor het geval je naast je iPhone ook een sleutelbos in je broekzak hebt zitten. Persoonlijk ben ik groot fan van de mono cases van more-thing (te koop bij www.iretail.nl), maar er zijn zeer veel goede modellen te vinden op de markt.
  #4  
Oud 22-12-09, 00:17
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik heb een artwizz seejacket. Het mooie is dat ook het scherm is afgedekt, Goed tegen vieze vingers. Hij is redelijk stevig, mijne is al een paar keer gevallen. Groot nadeel is dat hij niet waterdicht is, er zitten allerlei gaten in voor de koptelefoon, luidspreker, microfoon en dergelijke.
  #5  
Oud 24-12-09, 15:57
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Ik vind het eerlijkgezegd wel riskant om een iPhone in een omgeving/situatie zoals dit bij je te hebben, ik snap dat je je iPhone altijd bij je wil hebben, maar het is mij een te duur toestel!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
Welke case? blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 1 14-04-10 10:09
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle MikeyMike Odido (T-Mobile) 4 03-08-09 16:48
iPhone: hulp bij jailbreak omgeving haarlem juliens666 Jailbreak 0 06-02-09 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.