//

Waar te koop? Ecoshield case

Waar te koop? Ecoshield case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb binnenkort (hopelijk) eindelijk een iphone. Maar deze dient uiteraard met respect behandeld te worden dus weiger ik hem zonder bescherm in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-08, 04:25
edwinvanolst's schermafbeelding
edwinvanolst edwinvanolst is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Turnhout
Berichten: 14
Standaard Waar te koop? Ecoshield case

Hallo,

Ik heb binnenkort (hopelijk) eindelijk een iphone. Maar deze dient uiteraard met respect behandeld te worden dus weiger ik hem zonder bescherm in mijn broekzak te steken.

Nu heb ik al veel gelezen over de Agent 18 Ecoshield, deze blijkt een voorkeur te zijn voor velen. Ik woon in België (Turnhout, dicht bij de grens), en vroeg me af waar ik deze het beste kon kopen. Ik heb al een paar sites bezocht die ik hier op het forum in de winkellijst zag staan, maar deze case vond ik precies nergens.

Weet iemand waar ik deze het best kan kopen? Ook zoek ik nog stickers om het scherm te beschermen, maar deze zag ik wel in de nederlandse winkels te koop staan.

Groetjes,
Ed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-08, 08:44
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Agent18 EcoShield iPhone Case Agent 18 Eco Shield Black - eBay, Taschen, Sonstige, Handy-Zubehör, Handy Organizer. (Eindtijd 05-dec-07 22:15:35 CET)
en op de site van ecoshield zelf natuurlijk
Online Store
  #3  
Oud 20-01-08, 13:38
hollandia hollandia is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinvanolst Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb binnenkort (hopelijk) eindelijk een iphone. Maar deze dient uiteraard met respect behandeld te worden dus weiger ik hem zonder bescherm in mijn broekzak te steken.

Nu heb ik al veel gelezen over de Agent 18 Ecoshield, deze blijkt een voorkeur te zijn voor velen. Ik woon in België (Turnhout, dicht bij de grens), en vroeg me af waar ik deze het beste kon kopen. Ik heb al een paar sites bezocht die ik hier op het forum in de winkellijst zag staan, maar deze case vond ik precies nergens.

Weet iemand waar ik deze het best kan kopen? Ook zoek ik nog stickers om het scherm te beschermen, maar deze zag ik wel in de nederlandse winkels te koop staan.

Groetjes,
Ed
Ik heb er een bij Amazon.com besteld.
Amazon.com: Used and New: Agent 18 Eco Shield Case for Apple iPhone, Black
  #4  
Oud 21-01-08, 19:46
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

ik heb hem gewoon hier besteld: Online Store

rechtsboven kan je naar de shop voor Europa gaan en dan kan je hem gewoon bestellen.. totaal wel 46 eurootjes omdat het uit de VS moet komen..
  #5  
Oud 21-02-08, 20:59
biggy_no1 biggy_no1 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

ik wil die ook ! alleen overal willen ze credit card aangezien ik die niet heb
kan je hem ook ergens anders bestellen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar logicboard 3G te koop in NL? Apple740 iPhone algemeen 1 04-04-11 19:59
Waar te koop? jeffreyappel iPad algemeen 0 09-03-11 14:03
TomTom: Waar te koop? Twix iPhone Navigatie 4 22-01-11 23:42
waar te koop? Incase Perforated Snap Case for iPhone 3GS peerfineer iPhone accessoires en onderdelen 5 03-06-10 14:15
FullBodyFilms waar te koop? lighthouse iPhone accessoires en onderdelen 2 21-01-09 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.