//

Externe batterij

Externe batterij discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scottom Ik zou een 3G Juice willen kopen, maar ik zou eerst willen weten of deze probleemloos werkt met iphone 4? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-07-10, 12:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottom Bekijk bericht
Ik zou een 3G Juice willen kopen, maar ik zou eerst willen weten of deze probleemloos werkt met iphone 4? Ik vind er namelijk nergens iets over terug, is er iemand die dat weet?
Ik heb deze batterij en vind deze eerlijk gezegd niet bepaald goed.
Het gebeurt altijd ook dat'em geen zin heeft en dan komt erop dat het apparaat niet gaat op dit toestel of toch zoiets in dienen aard, dan moet je terug eens her en in en uit steken,ppfff, ik vind deze batterij z'n geld niet waard.



Deze hier die ik had was wel een goeie batterij maar jammer genoeg past de iphone 4 er niet in wegens andere afmetingen.

http://www.smartphonecentre.be/dexim...oor-iphone-3g7



Als je wat zoekt via google ; er bestaan al zo'n iphone 4 batterijen zoals degene die jij hier aantoonde maar degene die je nu wil kopen, niet doen zou ik zo zeggen, niet goed genoeg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-07-10, 12:43
Scottom Scottom is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

en zou je deze aanraden: just mobile gum plus
deze is te koop via de apple store, en geschikt voor iphone 4 staat er, is wel wat duurder 80 euro...
  #23  
Oud 25-07-10, 13:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottom Bekijk bericht
en zou je deze aanraden: just mobile gum plus
deze is te koop via de apple store, en geschikt voor iphone 4 staat er, is wel wat duurder 80 euro...
1vraagje; kan het geen kwaad dan dat het los hangt dat bakje en je deze zo met je kabeltje moet aansluiten? Tis gewoon maar een vraag waarover je moet nadenken.

De reden waarom de prijs zo duur is is simpel: 4400 mAh.

Mijn externe batterij was 2200 mAh, deze is dubbel zo zwaar.


Je hebt ook nog deze die is nog een klein beetje zwaarder:

3G Juice Major Mojo : Batterijen

Tis te zien wat je wil natuurlijk.

Met zo'n zware batterijen zit je wel goed als je games speelt of een lange dag weg bent.
Ik ga mss ook nog eentje aanschaffen maar ben aan het wachten op nog andere batterijen die zullen uitkomen.
  #24  
Oud 25-07-10, 14:22
Scottom Scottom is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Nee dat dat loshangt stoort me niet. Die 3G juice major majo heb ik gezien maar is tijdelijk niet meer voorradig, dus ik ga gaan voor die uit de apple store. Thnx voor de info!
  #25  
Oud 25-07-10, 16:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottom Bekijk bericht
Nee dat dat loshangt stoort me niet. Die 3G juice major majo heb ik gezien maar is tijdelijk niet meer voorradig, dus ik ga gaan voor die uit de apple store. Thnx voor de info!
Mss toch nog eens goed rondkijken, wie weet vind je nog wat beters?

Voordeel is wel mee zo'n zware je echt wel een denk ik toch wel 4tal uur ong mee verder kan of mss zelfs langer nog terwijl je met een batterij van 2200mAh maar 2uren ong kan doen of soms ietsje langer, het hangt er veel vanaf wat je er allemaal mee wil gaan doen dan maar zo'n zware batterij is natuurlijk nuttiger dan eentje die maar 2tal uur extra meegaat .

Ik ga binnenkort mss ook zo'n zware bijkopen.
Er zijn atijd wel eens dagen bij ik echt veel meer verbruik of ik een dag weg ben van huis en ik dan niet toekom met m'n batterij door bv te filmen en foto's te trekken enzo...
  #26  
Oud 03-08-10, 11:12
duo-p duo-p is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de iWalk besteld bij Digigadgets.nl echt wel een tof ding!
iwalk-power-compagnion-digigadgets
  #27  
Oud 03-08-10, 12:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duo-p Bekijk bericht
Ik heb de iWalk besteld bij Digigadgets.nl echt wel een tof ding!
iwalk-power-compagnion-digigadgets
Nice maar kan het niet zijn die externe batterij niet bepaald zwaar te noemen is of vergis ik mij?

Er staan nergens bij hoeveel mAh deze is.
Want bv bij 1800mAh gaat zo'n batterij ong 2tal uur extra mee al hangt het ervan af wat je er natuurlijk meedoet, dat is dan wel intensief mee bezig zijn, dan is deze na 2uur ong plat. Ik heb nog zo eentje gehad.

Als ik nu eentje zou kopen dan is het een hele zware meteen.
  #28  
Oud 09-08-10, 12:29
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard

Vind alle accus vrij duur hierzo.
Misschien dat deze link jullie meer aantrekt:
TinyDeal: White 1000mAh Rechargeable Mobile Power Station Battery Charge Adapter for Apple iPhone 3G 3GS MCG-6820 [MCG-6820]- $6.74: Mobile Phone, MP4/MP3, PC/Game Gadgets, China Wholesale, China Dropship, Free Shipping
Deze externe batterij zorgt ervoor dat hij vol zorgt voor 55% meer batterijpower.
Mn iphone 3gs stond op 35% toen ik ging slapen, en toen ik wakker werd op 90%, dus hij laait voor bijna 2/3e op.
En dat voor €5,30 !!!

Ff op de reactie hierboven: Je kan geen vergelijking maken met een externe batterij als je hem test met 2u extra continu gebruikt.

Ga binnenkort : TinyDeal: Powerful 1900mAh Plug in Backup Battery with Crack Texture Surface for iPhone 2G 3G 3GS iPod All Models Except Shuffle MCG-7653 [MCG-7653]- $8.55: Mobile Phone, MP4/MP3, PC/Game Gadgets, China Wholesale, China Dropship, Free Shipping
eens bestellen. Lijkt me toch dat die mn iphone helemaal moet kunnen opladen incl gebruik ofzo.
En hij is maar liefst €1,42 duurder

Laatst gewijzigd door mdrongelen; 09-08-10 om 12:31.
  #29  
Oud 09-08-10, 13:53
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik weet ook niet of het werkt op de iphone 4. Maar op de iPhone 3GsS werkt het inderdaad perfect en zo handing.!!

Mophie Juice Pack Air, Mophie juice pack, Mophie, iPhone cases, iPhone...
  #30  
Oud 10-09-10, 17:00
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Ik wil deze externe batterij voor de iPhone 4 aanschaffen, de Mophie juice pack™ boost (1500mAh):
Mophie Juice Pack Boost Portable iPhone Charger / Battery Pack
Bij direct bestellen vanuit US wordt het belachelijke bedrag van $72,60 of $65,- extra gerekend voor een UPS verzending. Weet iemand een leverancier in NL of EU?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Externe batterij iPhone 4 Fmkk iPhone accessoires en onderdelen 2 06-01-11 11:40
Externe batterij posttoast iPhone accessoires en onderdelen 5 15-12-10 11:34
Externe batterij Woutair iPhone accessoires en onderdelen 7 31-10-09 10:35
externe batterij verhagen iPhone accessoires en onderdelen 0 03-10-09 14:47
Externe Batterij Oggie iPhone accessoires en onderdelen 8 08-07-09 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.