//

UP-A1

UP-A1 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag de set HTS-6205 van Onkyo in mijn bezit. Daar zit de UP-A1 bij. Na de gehele set te heb geïnstalleerd inc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 23:41
Kjelt Kjelt is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard UP-A1

Ik heb sinds vandaag de set HTS-6205 van Onkyo in mijn bezit. Daar zit de UP-A1 bij. Na de gehele set te heb geïnstalleerd inc. de UP-A1. Deed ik mijn iphone in de dock, ik kreeg direct de melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" of ik hem in vliegtuigmodes wil zetten etc. Zodra ik hier een keuzen maak (ja of nee) stopt de receiver ook meteen met het het herkennen van de iphone. Hij speelt dus geen muziek van de iphone af. Wel kan ik via de receiver en de dock mijn iphone besturen (volgende nummer etc) ook laad de iphone gewoon op. Daarom denk ik ook niet dat het aan de receiver/dock ligt.

Mijn vraag iemand bekent met de UP-A1 en of iemand een oplossing voor mijn probleem??

Alvast bedankt

**** Update*******

Ik heb een Iphone van een vriend van mij op de dock geplaatst deze doet het wel gewoon. Ook ben ik even naar de apple store geweest, en heb daar mij iphone in wat docks gehangen (harman / JBL) en hier deed mijn iphone het wel gewoon in. De iphone van dat maatje van mij heeft OS 3.0 er opstaan, dus ik denk dat het misschien daar aan kan liggen, want ik heb 3.1.3... Dus mijn vraag hoe kan ik downgrade naar 3.0, ik ben wel wat mogelijkheden tegen gekomen maar dat is allemaal voor gejailbreakte Iphone's en dat is die van mij niet !

Dus graag iemand die mij kan helpen>?!?!??!

Laatst gewijzigd door Kjelt; 25-02-10 om 23:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
dock, dock connector, up-a1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.