//

Xpal/Energizer XP4001

Xpal/Energizer XP4001 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan de Xpal/Energizer XP4001 te kopen. Het is alleen lastig om aan deze externe batterij te komen omdat ze hem niet in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-10, 18:27
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Exclamation Xpal/Energizer XP4001

Ik ben van plan de Xpal/Energizer XP4001 te kopen. Het is alleen lastig om aan deze externe batterij te komen omdat ze hem niet in nederland verkopen.
Na wat zoeken op internet heb ik een webwinkel uit Cyprus gevonden die dit product voor een goede prijs aanbied. De webwinkel heet prestigio plaza.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze (web)winkel omdat ik op internet geen mensen kon vinden die hun ervaringen op hebben gemeld.

Ook sta ik natuurlijk open voor suggesties om dit product ergens anders te kopen. Op ebay heb ik al gekeken, daar zijn de prijzen echter te hoog (vooral verzendkosten).

Alvast bedankt voor jullie advies!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
energizer xpal xp4001



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Xpal ipower2 Power on the Go on4vrt iPhone accessoires en onderdelen 1 14-07-09 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.